بهترین عایق حرارتی پشت بام و سقف زیر شیروانی : از انواع عایق های حرارتی مانند عایق های تخته ای، پتویی و فله ای خام می توان در عایق کاری این سقف ها استفاده کرد. چنانچه از لایه نم بند در عایق کاری سقف زیر شیروانی استفاده شود، این لایه باید در زیر و به سمت داخل (طرف گرم) ساختمان نصب شود. عایق حرارتی سقف باید تا روی دیوارهای خارجی امتداد داشته باشد اما باید دقت شود که مسیر عبور دودکش ها، کانال های تهویه، لوله های های تاسیسات و از این قبیل مکان ها مسدود نشود. انتهای عایق های حرارتی باید محکم به هم فشرده شوند، بطوری که عایق یکپارچه ای ایجاد شود.

بهترین عایق حرارتی پشت بام و سقف زیر شیروانی

در مکان های نصب چراغ سقفی توکار در سقف کاذب، تا فاصله ای 75 سانتیمتری اطراف را نباید عایق کاری حرارتی کرد، زیرا افزایش دمای اطراف چراغ ممکن است باعث ایجاد آتش سوزی شود. محل اطراف چراغ که عایق کاری حرارتی نشده با مصالحی مانند تخته گچی پوشانده می شود و سپس اطراف آن ها عایق کاری حرارتی می شوند. عایق های سرما و گرما که هم اکنون استفاده می شود مثل : پشم سنگ ، پشم شیشه و فوم ها علاوه بر داشتن زیان های تنفسی و همچنین اشتعال زا بودن مشکل بزرگتری دارند که آن داشتن درز و ایجاد شدن درز در آینده به مرور زمان می باشد. تنها و بهترین عایق سرما و گرما طبق مبحث 19 مقررات ملی ساختمان عایق هایی است که به صورت ملات شبیه گچ و سیمان است و در ابتدا مطلقاً درز که باعث انتقال سرما و گرما بشود را ندارد و به مروز زمان درز ایجاد نخواهد شد که باعث اتلاف انرژی گردد . هزینه این عایق ها بر خلاف تصور از عایق های دیگر ارزان تر می باشد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش حرارتی سقف پوشش حرارتی سقف، قیمت پوشش حرارتی

روش عایق کاری سقف برای جلوگیری از نفوذ گرما از محیط بیرون به داخل ساختمان. این روش ثبات دما را فراهم می کند و از نفوذ نویز ناخواسته جلوگیری می کند. اهمیت عایق حرارتی اخیراً عمدتاً به دلیل تغییر استانداردهای عایق در سراسر جهان افزایش یافته است که تقاضاهای بالاتری را بر روی مقاومت حرارتی سازه‌های ساختمانی برای کاهش اتلاف انرژی برای گرمایش یا سرمایش ایجاد می‌کند. مواد عایق نه تنها باید ویژگی های حرارتی بالایی داشته باشند، بلکه باید دارای خواص مکانیکی کافی نیز باشند تا بتوانند بارها را تحمل کنند. کاهش هزینه های انرژی یکی از دلایل اصلی برای ارزیابی مجدد عایق در ساختمان ها می باشد. چه ساختن یک خانه جدید، چه در حال بازسازی خانه فعلی خود، انتخاب سیستم عایق شما توجه جدی را ایجاب می کند.