بهترین پوشش عایق آب بند پلیمری ساختمانی : عایق آب بند پلیمری دارای ترکیبات نانو اضافه شده به عایق می‌باشد که استقامت و دوام عایق را افزایش داده است. از مزایای دیگر عایق نانو می‌توان به آب گریز بودن (نماندن آب بر سطح عایق) و غبار گزیر بودن (نرفتن خاک و غبار در بتن عایق) اشاره کرد. عایق نانو رطوبتی خاصیت خود تمیزشوندگی دارند و نیازی به شستشو با مواد شیمیایی را ندارند. عایق چند منظوره الاستیته نانو – عایق رطوبتی پلیمری یک محصول بسیار عالی با اجرای آسان با چسبندگی بسیار زیاد برای اببندی استخر، پشت بام،سرویس بهداشتی ،بام سبز، بالکن، روف گاردن و … هر کیلو برای ۱/۵ الی ۲ متر مربع در دو لایه استفاده می گردد.

بهترین پوشش عایق آب بند پلیمری ساختمانی

عایق چند منظوره الاستیته نانو – عایق رطوبتی پلیمری را برای هر سطحی براحتی و با اطمینان میتونید استفاده کنید. عایق پشت بام، استخر ، کف و دیواره سرویسهای بهداشتی ، دیواره فنداسیون ، که سیمانی هستند و همینطور از محصول بیرنگ ان برای پشت بام موزاییک شده یا استخر کاشی شده و نماهای مختلف ساختمان مانند چوب، گچ ، فلز ، سیمان، شیروانی ، سرامیک، سفال و غیره می توانید استفاده کنید. این محصول بعنوان جدیدترین عایق رطوبتی پلیمری روز دنیا با خاصیت الاستیته و چسبندگی فوق العاده بالا و برای آببندی کلیه سطوح سیمان، ایزوگام ،قیروگونی ، موزاییک ، سنگ ،فلز ،چوب و غیره در پشت بام ، استخر، نمای ساختمان و سایر سطوح میباشد که اجرای ساده ، مقاومت بالا در برابر تغییرات جوی،اشعه UV ، مواد اسیدی و جوهر نمک ، امکان اجرا روی کلیه سطوح و طول عمر زیاد آن باعث گردیده که این محصول مورد استقبال زیادی قرار بگیرد. این محصول علاوه برموارد گفته شده بعنوان یک عایق و ترمیم کننده موثر و مناسب جهت ایزوگام ، آسفالت و قیرگونی فرسوده و سوراخ شده مورد استفاده قرار می گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی سرویس بهداشتی عایق رطوبتی سرویس بهداشتی, عایق پلیمری سرویس

در حقیقت نانو ماده و جسم نبوده و تنها به عنوان یک مقیاس اندازه‌گیری شناخته می‌شود که یک میلیاردم متر است. منظور از عایق پلیمری نانو نیز عایقی است که اجازه نفوذ رطوبت و مایعات مختلف در مقیاس‌های بسیار کوچک را نمی‌ دهد. در حقیقت نفوذ رطوبت و مایعات در مواد و مصالح مختلف به صورت مولکولی است و نانو ذرات با پر کردن فضاهای خالی میان مولکول‌ ها می‌توانند مانع از ورود و خروج مواد مختلف شوند.