عایق بندی پوشش های داخلی مخازن بتنی کرج : بتن با وجود مزایای منحصر به فرد که باعث مصرف روز افزودن آن در پروژه های ساختمانی و صنعتی عمرانی گردیده است، دارای نقاط ضعفی نیز می باشد که بهره برداری بهینه و حفظ دوام بلند مدت نیازمند لحاظ تمهیدات لازم می باشد. از جمله مباحث و عوامل مخرب سازه های بتنی و فلزی تماس اسیدی می باشد. برای این امر بهترین گزینه استفاده از پوشش های محافظتی می باشد. پوشش های محافظتی ضد اسید دارای انواع مختلفی می باشد. هر یک از این سیستم ها در شرایط متفاوتی و بهینه ای کاربرد دارند.

عایق بندی پوشش های داخلی مخازن بتنی کرج

با در نظر گرفتن جمیع جهات فوق و سایر مسائل اختصاصی دیگری که ممکن است برای یک پروژه به خصوص ساری و جاری باشد نه تنها انتخاب پوشش مخزن مناسب برای مخازن بتنی حائز اهمیت است بلکه نحوه اجرا پوشش، در نظر گرفتن شرایط محیطی نیز بسیار حائز اهمیت است. خبر بد برای کارفرمایان دارای مخازن بتنی که پروژه اجرا پوشش مخزن بتنی را اجرا نموده اند این است که برای سطوح فلزی می توان پس از تکمیل عملیات پوشش دهی از تست منفذیابی استفاده کرد و یا حتی می توان از تستهای ادواری استفاده نمود و شرایط نگهداری پوشش را فراهم نمود ولی انجام تست منفذ یابی برای سطوح مخازن بتنی عملاً غیرممکن است و این تست نه تنها پس از اجرا بلکه در تعمیرات و بازرسی دوره ای پوشش مخازن کاربردی ندارد. آب بندی مخازن بتنی، فرآیندی مشابه آب بندی یک استخر شنا است که نشتی دارد. ابتدا ترک های اصلی پوشش داده می شوند، سپس سطح به طور کامل آب بندی می شود. آب بندی مخازن باید توسط پوششی انجام گیرد که برای موادی که قرار است در مخزن ذخیره سازی شود، ایمن باشد و در اثر سایش، دمای بالا یا هر شرایطی که مخزن ممکن است تحت آن قرار بگیرد، آسیب نبیند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی مخازن بتنی عایق بندی مخازن بتنی, پوشش سازه های بتنی

پوشش داخلی مخزن :

تاکنون در مورد پوشش مخازن جهت سطوح خارجی صحبت کردیم. برای انتخاب و پوشش دهی سطوح داخلی مخزن شرایط تعیین کننده انتحاب پوشش مخزن عمدتاً این سه مورد است.

  • نوع ماده شیمیایی داخل مخزن
  • غلظت ماده شیمیایی داخل مخزن
  • دمای بهره برداری

برای اینکه بحث در حوصله خوانندگان بگنجد صرفا چند مورد از پوشش مخازن داخلی را اشاره کرده و جهت کسب اطلاعات کامل تر با کارشناس فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید. با فناوری های جدیدی که در سال های گذشته توسعه یافته، پوشش های بادوام و مقاومی مانند اپوکسی و پلی یورتان تولید شده که استفاده از آنها ساده تر، مقرون به صرفه تر و موثرتر شده و می توانند به طور کامل از مخازن محافظت کرده و جلوی نشتی آنها را بگیرند.