عایق رطوبتی کریستال شونده جهت عایق سازی استخر : فناوری کریستال شونده یا نفوذگر در پی درک کاملی از ترکیب شیمیایی و فیزیکی بتن به وجود آمد. بتن متخلخل است و مویرگ های موجود در آن همانند یک تونل امکان عبور آب و مایعات دیگر را فراهم می کنند، بنابراین به یک عایق رطوبتی با کیفیت و مطمئن نیاز دارد. محققان به یک فناوری به نام نفوذگر دست یافتند که مویرگ ها را پر می کند تا از نفوذ آب و مایعات دیگر از هر جهت جلوگیری شود. عایق رطوبتی کریستال شونده روی هزاران پروژه مختلف در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته و کیفیت آن ثابت شده است.

عایق رطوبتی کریستال شونده جهت عایق سازی استخر

در دنیای امروزی یکی از فناوری‌های مهمی که به دنبال درک ترکیب شیمیایی و فیزیکی بتن به وجود آمده، فرایند استفاده از نفوذگر کریستال شونده است. خرید نفوذگر عایق رطوبتی یکی از مهم‌ترین اقدامات لازم برای آب‌بندی سازه محسوب می‌شود. همان‌طور که می‌دانید بتن متخلخل است و از مویرگ‌های فراوانی تشکیل شده که همگی مثل یک تونل می‌توانند مایعاتی مثل آب را در خود جریان دهند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید. 

آب بندی با مواد کریستالی آب بندی با مواد کریستالی

روش مصرف  نفوذگر بتن:

سطوح بتنی قبل از اجــرا می بایست تمیز و عاری از هر گونه ذرات سست ، گرد و غبار و رنگ و پرایمر یا پوشش های دیگر گردد . سطوح مورد نظر برای اجرا باید توسط سند بلاست، صاف و صیقلی شوند. کلیه سطوح مورد نظر برای اجرای نفوذگر را با استفاده از آب شیرین مرطوب نمایید . محصول نفوذگر را به نسبت 3 به 1 با آب مخلوط نمایید و عمل میکس را آنقدر ادامه دهید تا مایعی یکنواخت و غلیظ حاصل شود. و تا حصول مخلوطی همگن و یکنواخت عمل میکس را ادامه دهید. برای شروع عمل اختلاط پودر را به آب اضافه کنید و از همزن برقی (دریل + پره) برای اختلاط استفاده کنید و همیشه آن میزان پودر را با آب مخلوط نماییدکه نهایتاً تا 30 دقیقه مورد مصرف قراردهید . دوغاب نفوذگرحاصله را بوسیله فرچه ( 2 لایه ) روی سطح اجرا نمایید . توجه شود که بعـد از نیمه خشک شـدن لایه اول، لایه دوم اجـرا شود و پس از نیمه خشک شدن لایه دوم، کلیه سطوح را با اسپری نمودن آب به مدت 48 ساعت مرطوب نگه دارید . مواد شیمیایی واکنش پذیر از آب به عنوان یک وسیله برای ورود و طی کردن مویرگهای بتن استفاده می کنند. اما نگران نباشید، زیرا نتایج آزمون های انجام شده روی این عایق رطوبتی کاملا قانع کننده است؛ بنابراین، می توان مقاومت و دوام بالای بتن را با پوشش کریستالی تضمین کرد.