انواع پوشش های پلیمری قابل اجرا بر روی ایزوگام  : مراقبت از ایزوگام و توجه به نکات مهم در نگهداری از این عایق به همان اندازه‌ای با اهمیت است که باید در انتخاب ایزوگام از یک برند مرغوب و همچنین نصب و اجرای صحیح آن دقت به خرج داد. دلایل زیادی برای حفظ و نگهداری از ایزوگام پشت بام وجود دارد که علاوه بر جلوگیری از نفوذ رطوبت و تخریب ساختمان، وجود تورم و عدم ثبات قیمت‌ها است که موجب گردیده روزانه شاهد افزایش چشمگیر هزینه‌های نصب و اجرای این نوع عایق رطوبتی باشیم. همچنین صرف زمان و انرژی زیاد برای ترمیم و تعویض ایزوگام نیز از دیگر دلایلی است که لزوم مراقبت از ایزوگام را برای همه افرادی که از این نوع عایق برای ساختمان خود بهره می‌برند، ضروری می‌سازد. در ادامه به برخی نکات مهم و تأثیرگذار در محافظت از ایزوگام جهت حفظ کارایی و دوام آن اشاره خواهیم کرد.

انواع پوشش های پلیمری قابل اجرا بر روی ایزوگام

اگر ایزوگام ساختمان شما در محلی است که امکان وارد آمدن آسیب به آن وجود دارد می توانید با استفاده از برخی روش ها، پوششی را بر روی سطح ایزوگام خود ایجاد نمائید. به این وسیله صدمات و آسیب های وارده به آن به طرز چشم گیری کاهش یافته و عایق شما تا مدت های طولانی از تعمیر و تعویض بی نیاز خواهد بود. از جمله عوامل خرابی ایزوگام که لزوم استفاده از پوشش روی ایزوگام را دو چندان می سازد، رفت و آمد روی سطح عایق کاری شده، برخورد برخی اجسام تیز و یا سنگین، خشک شدن فضولات پرندگان، گرفتگی مسیر آبراه پشت بام و پوسیدگی عایق در اثر خارج نشدن آب ناشی از بارندگی و... می باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق پوشش محافظتی عایق پوشش محافظتی, انواع عایق های رطوبتی

  • آسفالت کردن روی ایزوگام
  • اجرای سیمان کاری روی ایزوگام
  • نصب کاشی و سرامیک روی ایزوگام
  • رنگ آمیزی روی ایزوگام

خصوصیات و مزایا عایق روی ایزوگام :

*باخاصیت کشسانی و انعطاف پذیری بسیار بال

*خاصیت الاستیکی و قابلیت ارتجاعی حتی در دماهای پایین

*۱۰۰درصد آببند و آب گریز

*خاصیت ضد خوردگی

*ضد جلبک و خزه

*آنتی باکتریال وبدون بو

*دارای مقاومت مکانیکی و سایشی مطلوب ومقاوم در برابر ضربه ،ضد خش و قابل تردد

*مقاوم در برابر دماهای بالا

*مقاوم در برابر تغییرات دما، و نور خورشید (ضد اشعه uv) و مواد شیمیایی و عوامل گرما، سرما و یخبندان

*سازگار با محیط زیست

*غیر سمی

*حفظ انعطاف و کشسانی خود در دمای بالا.

عایق رطوبتی یک پوشش فوق العاده حیاتی و مهم برای حفاظت از سازه های مختلف می باشد. این نوع از ترکیبات رنگی نسل جدید پوشش های ضد رطوبتی ساختمان می باشند که با نمونه های قدیمی تفاوت بسیار زیاد و در عین حال امتیازات ویژه ای نیز دارند. عایق های رطوبتی آکریلیک پایه آب و همچنین عایق رطوبتی قیری پلیمری دو نمونه از جدیدترین عایق هایی هستند که به جهت فرمولاسیون منحصر به فرد خود همواره توانسته اند یک پوشش کاملاً نفوذ ناپذیر در سطوح افقی و عمودی ایجاد کنند.