فروش عایق های فومی اسفنجی پلی یورتان کرج : امروزه استفاده از اسپری فوم اسفنجی به دلایل مختلفی از جمله استفاده سریع و آسان با استقبال خوبی روبرو شده است. همچنین باید گفت از آنجایی که این نوع فوم پوششی در هر مکان و شرایطی قابل استفاده است از این رو جایگزین دیگر نمونه‌های عایق بندی در بازار شده است. ضمن اینکه می‌توانید حجم بالایی را در کمترین زمان عایق بندی نموده و به سرعت نتیجه دلخواه را دریافت نمایید. همچنین خوب است بدانید فوم پلی یورتان از نظر مقاومت و طول عمر نیز در شرایط خوبی قرار دارد و می‌توانید سالیان سال با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.

فروش عایق های فومی اسفنجی پلی یورتان کرج

کاربرد اسپری فوم پلی یورتان به درزگیری محدود نمی‌شود. جنس منحصر به فرد این محصول باعث شده است که برای مصارف مختلف مناسب باشد. کاربرد اسپری فوم پلی یورتان در ساختمان‌هایی که هنوز کامل نشده‌اند، بیشتر دیده می‌شود، اما در دیوارها، درب‌ها و پنجره‌هایی که نصب شده باشند هم می‌توان از این درزگیر استفاده کرد. تنها نکته مهم این است که درز از روی سطح در دسترس باشد و بتوان آن را با فوم پر کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب ماستیک درزگیر چسب ماستیک درزگیر، انواع پوشش چسبی

ویژگی ها و مزایای فوم درزگیر پلی اورتان :

  • چسبندگی عالی به انواع مصالح ساختمانی
  • دارای تاییده ی مقاومت در برابر حریق کلاس B3
  • می توان به راحتی روی سطوح ناهموار و دشوار که در آنجا استفاده از روش های سنتی عایق کاری مقدور نباشد ، استفاده کرد
  • مقدار عایق حرارتی عالی 0.025 (W/mk)
  • از بین بردن پل های حرارتی. پل حرارتی یا Thermal bridge به یک رخنه در عایقکاری گفته می‌شود که نسبت به سطوح اطراف خود دارای ضریب انتقال حرارت بیشتر می‌باشد . به عنوان مثال تیرهای آهن در دیوارها به علت انتقال حرارت زیادتر نسبت به آجر و گچ اطراف یک نوع پل حرارتی خواهند بود که باعث اتلاف انرژی گرمایی در زمستان می‌شوند.
  • از بین برنده ی نقطه شبنم. نقطه شبنم دمایی است که هوا باید تا آن نقطه سرد شود تا با بخار آب اشباع شود. در دمای پایین‌تر از این دما، بخشی از آب موجود در هوا تقطیر خواهد شد تا دوباره به حالت تعادل برسد. به آب تقطیر شده بر روی سطوح، شبنم گفته می‌شود.وقتی دمای هوا تا پایین‌تر از دمای انجماد آب کاهش یابد، به نقطه شبنم، نقطه برفک گفته می‌شود و به جای تشکیل شبنم، برفک تشکیل خواهد شد
  • بازدهی تا 3 متر مربع در صورت اعمال 1.5 سانتی متر ضخامت لایه
  • نیازی به استفاده از اتصال دهنده های مکانیکی بعد از استفاده نیست
  • قابل رنگ آمیزی بعد از استفاده.