تولید عایق رنگی و بیرنگ نانو تراس ساختمان : یکی از خاصیت عایق رطوبتی نانو بی رنگ جلوگیری از ایجاد شوره بر روی مصالح است. از این عایق برای عایق کاری و آب بندی و مقاوم سازی انواع نمای ساختمان، مانند نمای آجری، سنگی، کاهگلی، گچی، چوبی و المان‌های شهری و نقاشی‌های روی دیوار، بدون تغییر رنگ استفاده می‌شود. عایق ‌رطوبتی بی رنگ در واقع یک پوشش جایگزین برای انواع عایق ‌رطوبتی سنتی مانند قیر گونی، ایزوگام و قیر گونی و کاهگل است که عمدتا در مناطقی انجام می‌شد که رطوبت زیادی در آنجا وجود داشت و کمک می‌کند تا نم و رطوبت به فضای داخلی ساختمان نفوذ پیدا نکند. به عبارت دیگر عایق ‌رطوبتی بی رنگ دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر انبساط و انقباض مصالح در یک سازه است که به راحتی نیز اجرا و ترمیم می‌شود. در عایق کاری رطوبتی این عایق ‌رطوبتی به وسیله نفوذ به بافت و لایه‌های زیرین مانع از ورود رطوبت به بافت داخلی ساختمان شده و سطح را به صورت کامل آب بندی می‌ کند.

تولید عایق رنگی و بیرنگ نانو تراس ساختمان

عایق رطوبتی رنگی همان طور که از اسمش پیداست به صورت رنگی بر روی سطح اعمال می شود .این عایق دارای طیف رنگی متفاوتی است . و شما می توانید نسبت به سلیقه ی خود و سطح مورد نظر رنگ را انتخاب کنید . یکی دیگر از 3 روش اجرای عایق رطوبتی را در این بخش بخوانید. این عایق هم همچون عایق بی رنگ به صورت مایع و سرد  با قلمو و غلطک اعمال می شود . و تنها فرق  در رنگ  ان ها می باشد . در این نوع پوشش  رطوبتی شما اگر از سطح مورد نظر راضی نیستید و قصد دارید ان را یکدست و یک رنگ کنید . بهتر است از عایق رنگی نانو استفاده کنید .که کاملا سطح را یک نواخت می کند و مصالح به کاررفت در سطح دیگر قابل مشاهده نیست و در پایان سطح را اببند و ابگریز می کند . این عایق رنگی نانو را می توانید بر روی سطح هایی که سطح ان ها سنگ و سرامیک نیستند  و یا در گذز زمان دچار خرابی  هستند استفاده کنید . مثل پشت بام،  حیاط، تراس ، بالکن و… جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق موزاییک تراس عایق موزاییک تراس, چسب آب بندی تراس

مزایای این عایق :

  • وزن سبک مقاوم در برابر ترک
  • تحمل سرما و گرمای شدید
  • رنگ بندی متنوع و زیبا
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید
  • ضد جلبک و خزه و شوره.

عایق دیوار های سیمانی صورت زیبا و شکیل با عایق رنگی نانو این عایق با قلم مو و غلطک اجرا میشه و سطح نما را کاملا آب بند می کند این عایق به صورت مایع است و بعد از خشک شدن یک لایه منعطف و کشتسان بر روی نما ایجاد می کند و در برابر ترک های ساختمان مقاومت دارد از مزیت های این عایق برای نما جلوگیری از ایجاد خزه و جلبک و قارچ بر روی نما می باشد و جایگیرن ایزوگام و رنگ برای نما می باشد.