اجرای آب بندی سقف شیروانی در کرج تهران : عایق حرارتی ماده‌ ای است که از انتقال حرارت بین دو محیط جلوگیری می‌ کند. عایق حرارتی معمولاً از مواد با خصوصیات عایق بالا تشکیل شده است که قادر به کاهش گرما و یا سردای پذیرفته شده توسط یک سطح هستند. این عایق‌ ها در صنعت ساختمان، خودروسازی، الکترونیک و صنایع دیگر استفاده می‌ شوند. به طور کلی، عایق حرارتی برای کاهش هزینه‌ های انرژی و بهبود راندمان سامانه‌ های گرمایش و سرمایش استفاده می‌ شود بهترین عایق حرارتی برای سقف شیروانی، بستگی به عوامل مختلفی مانند منطقه جغرافیایی، نوع ساختمان، بودجه و نیاز های خاص شما دارد. در ادامه، چندین نوع عایق حرارتی را ذکر می‌ کنیم که به عنوان گزینه‌ های محبوب در عایق‌ کاری سقف شیروانی استفاده می‌ شوند.

اجرای آب بندی سقف شیروانی در کرج تهران

اگر قصد دارید تا از سقف‌ های شیروانی برای سقف خانه یا ویلای خود استفاده کنید، باید بدانید که این ورق‌ها نیاز به عایق‌بندی دارند و شما باید عایق بندی سقف شیروانی را از نظر دما، رطوبت و صوت انجام دهید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با روش‌ های عایق‌بندی این سقف‌های شیروانی و متریال موردنیاز برای آن آشنا کنیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. عایق‌ کاری سقف شیروانی با استفاده از عایق رطوبتی نانو امکان پذیر بوده و علاوه بر عایقکاری باعث زیبایی ساختمان نیز می شود. عایق کاری سقف سوله و ساختمان های شمالی علاوه بر جلوگیری از نشت آب از سقف در برابر زنگ زدگی، فرسودگی و…نیز محافظت می کند وطول عمر سقف رو بالا می برد . این محصول  به راحتی با قلم قابل اجرا بوده و در برابر تابش نور خورشید نغییر رنگ نخواهند داد و چسبندگی خوبی به سطح فلز دارد و دارای خاصیت کشسانی بوده و ترد و شکننده نمیباشد.این عایق سطح شیروانی را کاملا می پوشاند و عایق کاری می کند . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع عایق سقف انواع عایق سقف، خرید عایق سقف شیروانی

چرا آب بندی سقف شیروانی لازم است؟

  • اگر شما صاحب یک شیروانی یا هر نوع سقف دیگری باشید، استفاده از مواد عایق بندی برای حفاظت از آن بسیار مهم است. علاوه بر این، هدف اصلی سقف مراقبت از اموال و زندگی انسان در برابر آب، باد و هرگونه آسیب می باشد؛ بنابراین، حفاظت از آن به معنای مراقبت از سایر دارایی های شما خواهد بود.
  • رطوبت زیاد یا بارش های بی وقفه اصلی ترین دشمن ساختمان است، چراکه آب می تواند منجر به لایه لایه شدن سطح و آسیب رساندن به آن شود. جلوگیری از خسارت ناشی از نشت، یک امر مهم در مقاوم سازی ساختمان است، اما در بیشتر اوقات نمی توان ترک ها و منافذ را مشاهده کرد، زیرا آن ها در لایه ها یا در امتداد دیوارها و سقف ها به وجود می آیند و رفته رفته بزرگتر می شوند.
  • وجود نشتی در سقف، تمام خانه را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث خراب شدن وسایل و پانل های آن می شود. اما اگر بام شما به طور بهینه ای واترپروف شده باشد، هیچ راهی برای ایجاد ترک و ورود آب به ساختمان وجود ندارد. علاوه براین، استفاده از عایق رطوبتی طول عمر آن را افزایش می دهد و اگر پشت بام با روکش ضد آب پوشانده شده باشد، در برابر خطرات محیطی نیز مقاوم خواهد شد.
  • دلیل بعدی استفاده از انواع عایق رطوبتی پشت بام و شیروانی ها، صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه ها است. ضد آب بودن ساختمان شما را از پرداخت هزینه برای تعمیرات مکرر و نگهداری آن بی نیاز می کند. اگر سقف شیروانی در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشد، حتی در صورت آتش سوزی نیز لازم نیست نگران تهویه هوا باشید.