عایق نمودن سطح بتن با عایق های قیری : محافظت از مقاطع بتنی که در مجاورت خاک قرار دارند، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است . خاک حاوی یون های مخرب شیمیایی و سولفات ها است که در صورت عدم محافظت مناسب از سطوح بتنی، احتمال نفود عوامل مخرب به داخل سازه و آسیب دیدن به مقطع بتنی وجود دارد . بهترین زمان برای محافظت از بتن در برابر عوامل مخرب شیمیایی، همان ساعات اولیه اجرای بتن می باشد ، زیرا بتن در حالت خمیری تمایل فراوانی به از دست دادن آب دارد و همچنین ممکن است در تماس با مقاطعی باشد که جاذب آب باشند و آب اختلاط بتن ، قبل از شرکت در فرآیند هیدراسیون، کاهش یابد که این امر موجب بروز ترک های سطحی و یا در پاره ای مواقع ایجاد ترک های عمقی خواهد شد . این امر به دلیل جمع شدگی و ایجاد انقباض و اُفت حجمی ملات اتفاق می افتد .

عایق نمودن سطح بتن با عایق های قیری

این ترک ها بهترین راه برای نفوذ یون ها و عوامل شیمیایی مخرب و سولفاتها به داخل بتن هستند که در نتیجه، خوردگی میلگرد در شبکه میلگردی را به دنبال خواهد داشت و به مرور زمان، آسیب های جدی به سازه وارد خواهد شد. برای رفع این مشکل و محافظت از بتن تازه در برابر نفوذ عوامل مخرب محیطی و همچنین عایق نمودن سطح بتن جهت از دست دادن آب کمتر، از محصول پرایمر امولسیونی (قیری) که بر پایه قیر و رزین های اصلاح شده فرموله شده، استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیر پلیمری قیر پلیمری, عایق های قیری امولسیونی

پرایمر امولسیونی (قیری) ، محصولی تک جزئی بر پایه قیر و پودرهای معدنی مخصوص است و در هنگام اجرا از چسبندگی خوبی به سطوح فولادی ، بتنی ، آجـری ، آسفالت و دیگر مصالح ساختمانی برخوردار می باشد. این محصول پس از خشک شدن در مقابل نفوذ رطوبت و بخار آب مقاوم خواهد بود و تا اندازه زیادی سطح را عایق می کند .

نحوه اجرا عایق امولسیونی قیری :

  1. ابتدا سطح مورد نظر را از گرد و غبار، روغن، چربی و مواد زائد پاک کنید.
  2. سپس یک لایه پرایمر  (۵۰ درصد عایق امولسیونی + ۵۰ درصد آب) را با استفاده از رولر، برس یا اسپری روی سطح اعمال کنید.
  3. بعد از خشک شدن پرایمر، دو لایه عایق امولسیونی خالص را بصورت عمود بر هم و با فاصله زمانی حداقل ۲۴ ساعت روی سطح پوشش دهید.
  4. در نهایت، برای افزایش مقاومت و زیبایی سطح، می‌توانید از رنگ‌های مخصوص عایق قیری استفاده کنید.