انواع مختلف فوم بتن و ویژگی های آن : فوم بتن که به اختصار  CLCنامیده می‌شود، از ترکیب سیمان، ماسه یا خاکستر بادی، آب، یک عامل کف ساز و گاهی مواد افزودنی مانند سیلیس تولید می شود. به طور کلی، این نوع بتن هیچ سنگدانه بزرگی ندارد و فقط ماسه و سیمان ریز، آب و کف دارد. عامل کف کننده می تواند طبیعی یا مصنوعی باشد. فوم بتن در ابتدا به عنوان عایق در دهه 1920 مورد استفاده قرار گرفت. این ماده در دهه 80 به پروژه های ساخت و ساز خانه وارد شد و در آنجا به عنوان یک جایگزین ارزان قیمت برای راهروها و دیوارها استفاده شد. این ماده به دلیل چگالی کم، سهولت و سرعت بالا در اجرا و هزینه مقرون به صرفه کاربرد زیادی دارد و در همه محیط‌ها قابل اجرا است .مزایای ساخت آن بدون استرس است و حاوی مواد شیمیایی کمتری می باشد.

انواع مختلف فوم بتن و ویژگی های آن

نسبت فوم به دوغاب، چگالی فوم بتن را تعیین می کند که معمولاً بین 300 تا 1600 کیلوگرم بر متر مکعب است و مقاومت فشاری آن از 0.2 تا 18 مگاپاسکال می باشد. در کفسازی ساختمان و ساخت و سازها دو ملات فوم بتن و پوکه معدنی مورد توجه قرار می گیرد. برای این که بتوانید این دو مصالح را با یکدیگر مقایسه کنید و یکی از بهترین آن ها را تشخیص دهید ابتدا باید بدانید که فوم بتن چیست . در زیر به بررسی این دو خواهیم پرداخت. یکی از مهم ترین برتری فوم بتن نسبت به پوکه معدنی صرفه جویی در زمان می باشد. فوم بتن سرعت اجرای بالایی دارد و از این رو با استفاده از این ملات شما می توانید در زمان کوتاه تری ساختمان سازی خود را تکمیل کنید. فوم بتن وزن سبک تری دارد و از این رو شما فرایند حمل و نقل آن راحت تر می باشد. از طرفی وزن پایین این سازه نیز اجرای آن را آسان تر کرده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوکه ریزی و فوم بتن پوکه ریزی و فوم بتن, بهترین کفسازی و زیرسازی

برای دپوی پوکه های معدنی شما نیاز به فضای بالایی دارید در صورتی که برای دپوی فوم بتن نیاز به فضای کمی دارد و شما می توانید آن را در یک انبار کوچکی بریزید. در بیان این که فوم بتن چیست و چه تفاوتی با پوکه معدنی دارد باید این نکته را نیز یادآور شویم که فوم بتن در دسترس تر بوده و شما با استفاده از دستگاه مخصوص ساخت فوم بتن می توانید به راحتی این محصول را ساخته و از آن استفاده کنید.