خرید عایق نانو پوشش سطوح در کرج : سیستم عایق‌بندی جدید که جایگزین ایزوگام و قیرگونی شده، عایق نانو است که به صورت مایع عرضه می‌شود و در عایق کاری پشت‌بام، نما، استخر و آب‌نما کاربرد دارد. این عایق از رزین‌های آکرلیک ساخته شده و بهترین روش جدید برای جایگزین روش‌های سنتی است. انواع مختلف ‌عایق‌های نانو مانند عایق‌ سفید نانو که اغلب برای پشت بام استفاده می شوند، بی رنگ و دو جزئی در بازار موجود است که هریک از آن‌ها کاربرد خاصی دارند. یکی از دلایل استفاده از عایق‌های نانو، زیبایی منحصر به فرد آن است، از دیگر علت‌ های بکارگیری آن می‌توان به وزن سبک و استفاده نکردن از مواد نفتی، آتش‌زا و قیر اشاره کرد. 

خرید عایق نانو پوشش سطوح در کرج

نانو پوشش مخصوص گچ و کاهگل، نوعی عایق نانو نمای ساختمان بوده که به منظور سازگاری با سطوح گچی و کاهگلی، طراحی شده است. اعمال این نوع از پوشش نانو نما ساختمان به سطوح گچی و کاهگلی، ویژگی خود تمیزشوندگی را در این سطوح، پدید می‌آورد. عایق رطوبتی نانو مخصوص سطوح گچ و کاهگل، حاوی رزین‌های آکرلیکی و سیلیکونی و همچنین نانو مواد آبرگیز می‌باشد. در واقع، نانو مواد تشکیل دهنده این نوع از پوشش نانو آبگریز خود تمیز‌شونده، ذرات ریزی هستند که قطر آن‌ها بین 1 تا 100 نانومتر است. ذرات نانو مواد، می‌توانند سطوح را به طور میکرومتری پوشش دهند. بنابراین مواد تولید شده از تکنولوژی نانو، می‌توانند اثر بخشی بالاتری را نسبت به دیگر مواد ارائه دهند. این نوع نانو رزین عایق آبگریز، پایه آب است. این ویژگی سبب سازگاری این دسته از محصولات پوشش عایق رطوبتی نمای ساختمان با محیط زیست شده است. عایق  رطوبتی نانو در برابر هرگونه آسیب ناشی از شرایط محیطی، مقاوم می‌باشد. از این پوشش عایق نانو نمای ساختمان، می‌توان برای عایق کاری رطوبتی و یا محافظت از آثار باستانی ، محافظت از نماهای گچی یا کاهگلی ساختمان و یا هر قسمت سازه که از کاهگل و سیمان ساخته شده باشد، استفاده نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی نانو عایق رطوبتی نانو, پوشش نانو آب بندی

استفاده از نانو پوشش برای سنگ و آجرنما می تواند از آسیب دیدگی آن ها جلوگیری به عمل آورد. استفاده از این پوشش نه تنها از سطوح خارجی در برابر رطوبت و بارش جلوگیری به عمل می آورد بلکه از کثیف شدن و فرسودگی آن جلوگیری به عمل می آورد. بکارگیری پوشش نانو در بسیاری از مصالح ساختمانی سنتی نیز امکان پذیر می باشد. به کارگیری این ویژگی می تواند در احیای بناهای تاریخی و جلوگیری از آسیب دیدگی آن ها موثر واقع شود. برای مثال استفاده از پوشش نانو بر روی مصالحی هم چون کاشی های معرق و سایر مصالحی که در ساخت ابنیه های تاریخی مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند در بازیابی حالت طبیعی آن ها کمک کند و مقاومت آن ها در برابر شرایط محیطی را بالا ببرد.