نحوه اجرای ملات عایق رطوبتی دو جزئی : همانطور که می دانید ایزوگام ها جزو پوشش های قدیمی برای پشت بام و همچنین دیواره ها محسوب می شود که هم اکنون نیز در حال استفاده می باشد. اما این پوشش ها علیرغم مزیت‌هایی که دارند به همان نسبت معایب هم دارند. یکی از این معایب این است که اگر میان لایه های ایزوگام یک روزنه ایجاد شود سیالات به راحتی به زیر ایزوگام نفوذ کرده و باعث می شود که در طولانی مدت از شدت چسبندگی آنها کاسته شود. در طرف مقابل عایق رطوبتی پایه سیمان هیچگونه روزنه ای را در سطح خود ندارد در واقع این مواد رنگی به ریزترین منافذ سطح بام نفوذ می کنند و یک لایه یکپارچه و یکنواختی را بدون ناهمواری در سطح به وجود می‌آورند. شدت چسبندگی عایق رطوبتی پایه سیمان غالباً از ایزوگام ها بیشتر است لذا در طولانی مدت نه تنها از سطح بام جدا نمی شوند بلکه پس از خشکی کامل دوام و ماندگاری آنها چندین برابر خواهد شد.

نحوه اجرای ملات عایق رطوبتی دو جزئی

این عایق های رطوبتی از لحاظ ضخامت نیز قابلیت تغییر دارند. معمولاً یک لایه از این مواد دارای ضخامتی ۱.۵ میلیمتری می باشد که اگر قصد افزایش ضخامت آن را دارید می توانید با اعمال یک لایه مش میان هر پوشش ضخامت آن را دو برابر کنید. مراحل اجرای عایق های رطوبتی به نسبت اجرای ایزوگام ها معمولاً کم هزینه تر و همچنین آسان تر می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ملات پایه سیمانی ملات پایه سیمانی, ملات عایق بندی رطوبتی

نحوه آماده سازی عایق رطوبتی دو جزئی به این شکل است که مایع را روی یک سطل میریزید. سپس آرام آرام پودر را به آن اضافه میکنید تا به یک غلظت دلخواه برسد که مانند رنگ اجرا کنید. در حالی که پودر را اضافه میکنید، باید همزن هم روشن باشد. مواد را هم بزنید تا سفت نشود. در کل زیاد پودر نریزید که سفت شود و مجبور شوید آب اضافه کنید. چون کیفیت عایق پایین می آید. نسبت چسب مایع به پودر نیز باید یک به دو باشد. یعنی اگر ۱۰ کیلو چسب مایع استفاده شده باشد، ۲۰ تا ۲۲ کیلو بایستی پودر نیز استفاده شود. چسب مایع و پودر باید با هم تمام شوند. البته اگر میخواهید به صرفه از محصول استفاده کنید و یا هوا گرم باشد، می توانید قبل از اینکه پودر را اضافه کنید، به مایع آب اضافه کنید که عایق دو جزئی مقداری رفیق تر شود. البته توجه داشته باشید که فقط در دست اول میشود این کار را انجام داد، یعنی ۱۰ تا ۲۰ درصد آب اضافه کنید. بعد از اضافه کردن پودر نیز دیگر هیچ موادی به عایق به وجود آمده اضافه نکنید.