انواع مختلف عایق صوتی و حرارتی در ساختمان : امروزه با توجه به قیمت برق و گاز و همچنین کمبود این منابع، اهمیت صرفه جویی بر هیچ کسی پوشیده نیست. و بسیاری از افراد با صرفه جویی سعی در کاهش هزینه های پرداختی خود دارند. در همین راستا، عایق ها راه حل مطمئن و مقرون به صرفه ای برای این موضوع می باشند و در بسیاری از کشورهای دنیا به این امر توجه ویژه ای دارند این محصولات دارای کلاس جهانی می باشند و همانطور که گفته شد دارای استانداردهای معتبر می باشند. این محصولات در زمان های سرد سال که از وسایل گرمایشی استفاده می شوند، گرمای خانه را حفظ می کنند. همچنین در زمان گرم سال نیز باد خنک و دمای مناسب کولر و اسپیلت ها را در منزل نگه می دارند. و در کنار صرفه جویی در هزینه های شما، موجب افزایش کارآیی و طول عمر وسایل شما نیز می شوند.

انواع مختلف عایق صوتی و حرارتی در ساختمان

راه حل تمام این مشکلات گاهی از چیزی که فکر می کنید هم راحت تر است. استفاده از عایق صوتی می تواند تمام این مسائل را بر طرف کند. اما قبل از خرید ، به شما توصیه می کنیم این مقاله را با دقت بخوانید تا با اگاهی بیشتری متریال مورد نیاز خود را انتخاب کنید. در واقع، مواد عایق صدا بی‌شماری وجود دارد که می‌توان از بین آنها برای کاربردهای مختلف انتخاب کرد. برخی از آنها مناسب‌تر یا مؤثرتر از سایرین هستند که تا حد زیادی به نوع صدای ایجاد شده، منبع صدا، ساختار ساختمان، ساخت دیوار و عوامل کلیدی مختلف دیگر بستگی دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صدا عایق صدا, انواع پوشش صوتی

عایق ها به چهار دسته کلی تقسیم می شوند که آن 4 دسته را می توان به شکل زیر معرفی کرد:

عایق صوتی: باعث جذب یا دفع صدا می شود.
عایق حرارتی: از عبور و انتقال انرژی حرارتی از یک محیط به محیط دیگر جلوگیری می کند.
عایق رطوبتی: در برابر انتقال رطوبت مقاوم است و از جذب آن جلوگیری می کند.
عایق اتش: در برابر آتش مقاومت بالایی دارد و از انتشار آن به جاهای دیگر جلوگیری می کند.
که در این میان عایق‌های صوتی و حرارتی، از پرکاربردترین ملزومات ساختمانی هستند. تاثیرگذاری آنها بر صرفه‌جویی در انرژی از دلایل مهم کاربردشان در بناهای تجاری و مسکونی است. تنوع این عایق‌ها از نظر نوع و شیوه کاربرد، امکان استفاده وسیع از آنها را در حالات گوناگون به‌وجود آورده است.در این مطلب به مروری کلی بر کاربردهای انواع عایق های ساختمانی و تاثیر آن بر صرفه جویی انرژی خواهیم پرداخت.