نحوه استفاده از اسپری قیر و عایق بام  : روکش قیر چسبی فوریS4 ماده ای است ، یک جزئی که بر پایه رزین های پلیمری و بیتومن رابر تولید میگردد. قیرچسبی فوری زیر سازی دور کولر محافظت از سطوح بتنی و فلزی ، در شرایط سخت جوی و محیط های مرطوب با املاح خورنده را بر عهده دارد. این ماده از قدرت چسبندگی بالائی برخوردار است.کف کولر های آبی به دلیل وجود املاح در آب بعد از مدتی شروع به پوسیدگی می کند. جهت جلوگیری از این اتفاق و همچنین ترمیم کف کولر هایی که پوسیده شده و یا دارای سوراخ می باشد، می توان از این قیر چسبی استفاده کرد. جلوگیری از عبور آب ،به سطح کار به خوبی چسبیده و سطحی نازک اما مقاوم بر روی کف کولر تشکیل می دهد.

نحوه استفاده از اسپری قیر و عایق بام

عایق کاری سطوح سوراخ شده که نشتی هم دارد از جمله کارهایی که علاوه بر خطر،  دردسرهای زیادی دارد زیرا اگر یک قسمت دچار نشتی آب شود ممکن است به محل مورد نظر آسیب وارد نماید. پس عایق کاری یکی از مهم ترین موارد جهت جلوگیری از نشت رطوبت است. طی سال های اخیر وجود اسپری قیر سبب راحتی کارها شده است و کاربرد های فراوانی دارد؛ این اسپری برای محل هایی که پس از عایق کاری دچار نشتی شده مورد استفاده قرار می گیرد.  این محصول به راحتی قابل استفاده است و کاربرد های مختلفی دارند از این اسپری قیر درزگیر برای تمام سطوح فلزی ، چوبی و سیمانی که در تماس با رطوبت و آب قرار دارند می توان استفاده نمود. اسپری قیرپاش یکی از بهترین گزینه ها برای جلوگیری از نشت رطوبت می باشد. رنگ های قدیمی، زنگار و چوبی ها را کاملا تمیز نمایید. اسپری را به مدت یک دقیقه تکان داده تا صدای گوی داخل آن شنیده شود از فاصله حدود 30 سانتی به محل مورد نیاز اسپری کنید. فاصله هر بار اسپری در یک سطح 30 دقیقه می باشد. پس از اتمام کار در صورتی که مقداری از مواد داخل اسپری باقی ماند، اسپری را برعکس نموده و چند بار پاشش نمایید تا ولو برای مصرف بعدی تمیز بماند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

اسپری قیر کف کولر  اسپری قیر کف کولر, عایق قیری اسپری آب بندی

در گام اول زنگ زدگی ها، چربی ها و رنگ های قدیمی را با استفاده از فرچه سیمی، سمباده و یا تینر پاک کنید. قوطی را برای مخلوط شدن ترکیبات داخلی خوب تکان دهید. بعد از آن در فاصله ۲۵ الی ۳۰ سانتی متر از سطح مورد نظرتان در چند نوبت تا رسیدن به ضخامت حدود ۳۰۰ میکرون ( معادل ۰.۳ میلیمتر) اسپری نمایید. بهتر است دمای ۱۵ الی ۳۵ درجه سانتی گراد فعالیت انجام شود. چون محصول خاصیت ضد شره کردن و زمان خشک سریعی دارد، فاصله زمانی بین دو لایه اسپری کردن، حداکثر ۱ دقیقه می باشد و زمان زیادی هدر نمی رود. بدون هیچ شره و کثیف کاری می‌توان در سطح عمودی با ۷ الی ۸ بار اسپری کردن به ضخامت مورد نظر دست پیدا کرد. ۱۲ ساعت بعد سطح مورد نظر قابل استفاده است. قبل از استفاده اسپری سطح مورد نظر را از موانع و چربی ها پاک کنید.