نمایندگی فروش پوشش عایق ضد خوردگی کرج : عامل اصلی پوسیدگی سطح اجسام محیط زیست است؛ و واقعیت آن است که اقداماتی که برای حفاظت از هر چیزی در برابر پوسیدگی انجام می شود روند زوال را متوقف نمی کند بلکه سرعت آن را کاهش می دهد که این خود امری بسیار مؤثر در هزینه ی مصرفی می باشد. واکنش های بین فلز و محیط اطراف آن منجر به خوردگی می شود. برای جلوگیری از این واکنش ها ماده ای را به عنوان عایق مانند سدی بین سطح فلزی و محیط قرار می دهیم که این ماده همان پوشش ضد خوردگی است. خوردگی در ترکیبات غیر فلزی ای چون سرامیک ها، پلیمرها، کامپوزیت ها و محصولات سیمانی نیز رخ می دهد اما اثرات آن بر فلزات به حدی زیاد است که قابل چشم پوشی نیست.

نمایندگی فروش پوشش عایق ضد خوردگی کرج

مراکز فروش مواد ضد خوردگی غالبا مراکز عرضه کننده انواع مواد شیمیایی هستند. این مواد در برندهای مختلف با قیمت های متفاوتی به فروش می‌رسند. برای خرید ایمن انواع مواد بازدارنده خوردگی بهتر است از خدمات مراکز معتبر عرضه کننده استفاده کنید. این مراکز محصولات خود را با تضمین کیفیت و قیمت ارائه می‌کنند. همچنین توجه داشته باشید که خرید مواد ضد خوردگی به صورت آنلاین می‌تواند از اتلاف زمان و هزینه های شما برای مراجعه به مراکز عرضه کننده بکاهد. خریداران عمده انواع مواد بازدارنده خوردگی غالبا صاحبان صنایع مرتبط به مواد و متالوژی هستند. آنها انواع قطعات فلزی و آلیاژها برای افزایش مقاومت در برابر زنگ زدن، به مواد مقاوم در برابر خوردگی آغشته می‌کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش ضد خوردگی پوشش ضد خوردگی، پوشش ضد اسید و خوردگی

انواع پوشش ضد خوردگی فلز و بتن :

انواع مختلفی از رنگ ضد خوردگی در دسترس هستند که هر کدام با ویژگی های خاصی برای رفع چالش های خوردگی مختلف فرموله شده اند. در اینجا چند نوع رایج ذکر شده است:

  • رنگ های غنی از روی:

این رنگ ها حاوی غلظت بالایی از ذرات روی هستند که برای محافظت از فلز زیرین تولید شدند. مناسب برای سازه های فولادی در محیط های تهاجمی و پرتنش می‌باشند. بهترین رنگ‌های حاوی مواد زینک ترکیبات زینک ریچ اپوکسی هستند که حتی قابلیت استفاده بر روی سطوح مغروق در آب را نیز دارند.

  • پوشش های مبتنی بر اپوکسی:

رنگ های اپوکسی چسبندگی، مقاومت شیمیایی و دوام عالی را ایجاد می کنند. آنها یک سد سخت و محافظ در برابر خوردگی تشکیل می دهند. در صنایع مختلف به ویژه سازه های فولادی و بتنی استفاده می شوند.

  • پوشش های پلی اورتان:

رنگ های پلی اورتان مقاومت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش دارند و برای کاربردهای بیرونی مناسب هستند. این نوع رنگ ضد خوردگی معمولا در سازه های دریایی استفاده می شوند.

  • پوشش های اکریلیک:

رنگ های اکریلیک به دلیل خاصیت خشک شدن سریع و مقاومت خوب در برابر آب و هوا شناخته شده اند. آنها می توانند به عنوان پوشش رویه بر روی سایر بسترهای فلزی و بتنی استفاده شوند. در محیط های ملایم تا متوسط  کاربرد دارند.