مزایای استفاده پوشش ضد خوردگی فلزات : این محصول یکی از مقاوم ترین عایق های رطوبتی، آببندی و کفپوش صنعتی ساختمانی است که نسبت به سایر عایقها و پوشش صنعتی نظیر کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان استقامت بالاتری دارد. همچنین بسیار محکم بوده و از انعطاف پذیری بسیار زیاد و مقاومت مکانیکی بالایی برخوردار است.‌ به همین دلیل پوشش های ضد خوردگی پلی اوره بیشتر برای عایق کاری کفپوش های ساختمان به کار می‌روند. البته می‌توان این نوع پوشش های یکدست و محکم را به عنوان پوشش های محافظتی در قسمت‌های مختلف ساختمان هم استفاده کرد. چون پوشش های پلی اوره یا همان پلی یوریا در برابر تماس با مواد شیمیایی مقاوم هستند از طرفی به سادگی تمیز می‌شوند، آنتی باکتریال، آنتی ریشه در کف روف گاردن ها و آنتی یووی و تا حد زیادی با محیط سازگاری دارند.

مزایای استفاده پوشش ضد خوردگی فلزات

با توجه به اینکه زنگ زدگی و خوردگی می‌تواند سطوح را تا حد زیادی تحت تأثیر قرار دهد می‌توان گفت استفاده از این پوشش در بعضی از صنایع امری ضروری به حساب می‌آید. از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از پوشش ضد خوردگی فلزات (Anti-corrosion coating of metals) موارد زیر است. کاهش آسیب‌های احتمالی ستون در برابر سایش، رطوبت، ضربه و خوردگی است. همچنین پوشش ها به راحتی به انواع سطوح بتنی، فلزی کامپوزیتی و چوبی می‌چسبند به طوری که از استحکام مکانیکی بالا و قدرت چسبندگی خوبی برخوردار هستند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق ضد خوردگی در کرج عایق ضد خوردگی در کرج, مزایای عایق های ضد خوردگی

اسیدها، قلیاها، نمک‌ها و حلال‌ها به‌تنهایی و یا توأمان با یکدیگر منجر به خوردگی سطح می‌شود. از آنجایی‌ که دامنه مواد خورنده بسیار گسترده است، امروزه انواع مختلفی از پوشش های ضد خوردگی شکل‌گرفته‌اند. انواع مختلف این نوع عایق را می‌توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  • پوشش های سرامیکی همچون کاشی و ملات مقاوم‌به‌اسید و باز
  • آجرها
  • پوشش‌های رزینی
  • پوشش های کامپوزیتی
  • پوشش های پلیمری
  • ورق‌های ترموپلاست
  • مواد ضد خوردگی آندی، کاتدی و عمومی
  • و …

انتخاب هر یک از این پوشش‌ ها، منوط به تجربه و شناخت ماهیت مواد و پوشش‌ها است. در انتخاب نوع عایق ضد خوردگی لازم است فاکتورهای مختلفی همچون نوع ماده خورنده و غلظت آن، دمای محیط، وضعیت بستر، تنش‌های مکانیکی و حرارتی مورد توجه قرار گیرد. گستردگی استفاده از سازه‌های فولادی در صنایع مختلف، استفاده از عایق ضد خوردگی را ضروری ساخته است.