تولید عایق سفید بام نانو در ارم کرج : عایق رطوبتی یا عایق سفید محصولی توانمند و منحصر به فرد بر پایه رزین های آکرلیک می باشد . عایق رطوبتی یا عایق سفید بهترین جایگزین برای عایق کاری به روشهای سنتی مانند ایزوگام می باشد . عایق سفید که با نام عایق بام نیز شناخته می شود ، پوششی آب بند کننده است که از مواد پلیمری و الاستومری آب پایه فرموله و تولید شده است و پس از خشک شدن کاملا آب بند می باشد .عایق رطوبتی یا عایق سفید را می توان روی کلیه سطوحی که نیاز به عایق کاری و یا آب بندی دارند اعم از سطوح بتنی ، فلزی ، آجری ، ایزوگام ، آسفالت و ... به راحتی اجرا نمود.

تولید عایق سفید بام نانو در ارم کرج

از خواص ویژه و منحصر به فرد عایق سفید یا عایق رطوبتی ، سفید شدن سطح مورد نظر برای اجرا می باشد که در ساختمان ها تا 45 درصد از میزان هدر رفتن انرژی خواهد کاست . با افزودن پیگمنت به ساختار عایق سفید می توان عایق رطوبتی رنگی تولید نمود و سطح را زیباتر کرد . عایق رطوبتی یا عایق سفید روی کلیه سطوح عمودی و افقی قابل اجرا می باشد و کاملا چسبنده و بدون شره می باشد . عایق سفید پس از اجرا عمر طولانی دارد . عایق بام سفید یک نوع عایق است که عمدتاً برای کاهش جذب حرارت از طریق بام استفاده می‌شود. این عایق همچنین به عنوان "عایق حرارتی بازتابی" نیز شناخته می‌شود. عایق بام سفید عموماً از مواد با رنگ سفید تشکیل شده است که قدرت بازتاب نور خورشید را دارند و از جذب حرارت و انتقال آن به داخل ساختمان جلوگیری می‌کنند. عایق سفید همانند انواع نمونه‌های رطوبتی دیگر بر اساس فاکتورها و پارامترهای مختلف دسته‌بندی شده و انواع مختلفی دارد. این نوع از عایق‌های سفید در حقیقت از مواد پلیمری ساخته شده و به صورت سرد به کار گرفته می‌ شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید بام عایق سفید بام, پوشش سفید تراس

مهم‌ترین مزایای این عایق می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • سبک بودن و عدم تاثیر آن بر وزن ساختمان
  • مقاومت بالا در برابر آتش و غیرقابل اشتعال بودن
  • مقاومت بالا در برابر نور خورشید و عواملی مانند گرد و غبار
  • مقاومت بالا در برابر انبساط و انقباض؛ در نتیجه دچار ترک‌خوردگی نمی‌شود.
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت، نم و مایعات مختلف؛‌ در نتیجه هیچ آسیب و ضرری برای محیط زیست نخواهند داشت.

عایق سفید یا بام سفید از ویژگی‌ ها و مشخصات منحصربه‌فردی برخوردار بوده و در مقایسه با عایق‌های سنتی مانند قیرگونی، ایزوگام و… برتری‌های قابل‌ توجهی دارد. به همین دلیل روزبه‌روز در حال توسعه و رواج بیشتر است.