عملکرد ماستیک پلی یورتان پاششی عایق حرارت : فوم پاششی پلی یورتان در سال 1940 و برای پوشش هواپیماهای نظامی مورد استفاده قرار می گرفت اما با گسترش صنایع مختلف و شناخت ویژگی های خوب این فوم از سال 1970 تا کنون به عنوان عایق کاربرد دارد. همانطور که گفته شد این نوع فوم از ترکیب 2 ماده شیمایی و رزین تولید می شود که توسط دستگاه های مخصوص و در اندازه های مشخصی روی سطوح گوناگون اسپری می شود. پس از پاشیدن این ماده روی سطح بالافاصله فوم ایجاد شده و به صورت جامد تغییر شکل می دهد. با استفاده از فوم پلی یورتان پاششی شما می توانید در مدت زمان کوتاه سطوح گسترده ای را به راحتی عایق کاری کنید. پس از خشک شدن این فوم شما یک عایق نسبتاً دائمی و مادام العمر را تولید کرده اید که در برابر مواد بسیاری مقاومت دارد و تغییر شکل نمی دهد.

عملکرد ماستیک پلی یورتان پاششی عایق حرارت

فوم پلی یورتان پاششی از دو نوع ماده ترکیب می شود که با گرما دادن به آنها و مجزا نگهداشتن این دو ماده با دستگاه های مخصوص در نهایت می توان میزان چگالی آن را به اندازه دلخواهمان تنظیم نمایید و با کمک دستگاه بصورت پاششی بر روی سطوح پاشیده می شود، فوم های پاششی پس از پاشش و یا اسپری شدن بر روی سطح پف می کنند و سپس محکم می شود و اگر بطور نا خواسته از سطوح مختلف عبور کند می توان آن را برید(از اره جهت برش عایق های اضافی میتوان استفاده نمود). عموما برخی از ساختمان ها شرایط خاص خودشان را دارند و نمی توان همه ساختمان ها را به ساختمان های اداری و مسکونی محدود کرد، چرا که مرغ داری ها، گاو داری ها و سایر ساختمان های دیگر نیز با شرایط محیطی خاص خودشان وجود دارند که سوسک، موش، جانوران موزی، حشرات و سایر مشکلات دیگر مانند باد، خاک، گرما، رطوبت و… را به خود جذب می کنند که این خود از عوامل آسیب رسانی به محیط و جانداران می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های حرارتی پلی یورتان عایق های حرارتی پلی یورتان، انواع پوشش حرارتی

فوم پلی یورتان پاششی تشکیل شده از دو مایع شیمیایی مختلف ایزوسیانات و پلی یول می باشد. این دو ماده پس از ادغام شدن در تفنگ مخصوص، تبدیل به فوم می شوند و پس از اینکه به صورت یک لایه فشرده بر روی سطح پاشیده می شوند، منسجم شده و به صورت یکپارچه شکل می گیرند. ضخامت فوم نیز بستگی به تعداد دفعات پاشش آن دارد و کاملا دلخواه است. همچنین برای اجرای فوم پاششی پلی یورتان با استفاده از دستگاه، لازم است که سطح کار را نیز از هر گونه آلودگی و غبار تمیز کنید تا خروجی کار بدون گرد و غبار باشد.