مخلوط های آسفالت سرد S500 جهت تگهداری و حفاظت جاده : مخلوط های آسفالت سرد S500 از نظر دانه بندی باز بوده و در لایه های اساس قیری و رویه مورد استفاده قرار می گیرند. تولید این مخلوط ها به تجهیزات پیچیده ای نیاز ندارد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. دوام و عملکرد مخلوط های آسفالت با دانه بندی باز با انواع دیگر مخلوط های آسفالت برابری می کند. انعطاف پذیری و درصد فضای خالی زیاد این نوع مخلوط ها باعث افزایش مقاومت آن ها در برابر ترک های ناشی از خستگی و ترک های انعکاسی می گردد. به علت نفوذپذیری زیاد مخلوط های آسفالتی سرد با دانه بندی باز، هنگامی که به عنوان لایه های رویه استفاده می شوند باعث خارج شدن سریع آب های سطحی از سطح راه شده لذا مشکلات مربوط به پدیده ایستایی آب کاهش می یابد.

مخلوط های آسفالت سرد S500 جهت تگهداری و حفاظت جاده

هنگامی که مخلوط های آسفالت سرد با دانه بندی باز به عنوان لایه اساس قیری مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین مصالح بستر روسازی در مقابل آب حساس باشند، به منظور جلوگیری از نفوذ آب و ضعیف شدن مصالح بستر روسازی باید عایق رطوبتی در زیر یا در حدود لایه اساس قیری با دانه بندی باز اجرا شود. دانه بندی مصالح سنگی مخلوط های آسفالت سرد کارخانه ای با دانه بندی باز در جداول و مشخصات فنی ارائه شده است. در فصول سرما، بیشتر مخلوط‌‌‌‌‌‌‌ های نگه‌داری مورد استفاده، مخلوط‌هایی هستند که در دپو ذخیره شده‌‌‌اند. با توجه به ویژگی‌‌‌‌‌‌‌های این نوع آسفالت‌‌‌‌‌‌‌ها‌ می‎تواند برای مسافت‌‌‌‌‌‌‌های و طولانی حمل و سپس منتشر شود. این دسته از مخلوط‌‌‌‌‌‌‌ها تا مدت شش ماه قابل استفاده است. این مخلوط آسفالتی را میتوان هم در کارخانه آسفالت سرد و به روش پیش ساخته تهیه نمود که در این صورت می توان آنها را در محل کارخانه تا مدتی نگهداری کرد و یا درون کیسه های مخصوص و قابل حمل بسته بندی نمود و جهت انجام امور لکه گیری به محل استفاده خصوصاً در شرایط آب و هوایی نامساعد و زمستان تا مسافت های طولانی حمل نمود در این روش دانه بندی و توزین سنگدانه ها و مقدار قیر مصرفی کاملاً قابل کنترل است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مخلوط‌‌‌‌‌‌‌های لکه‌گیری مخلوط‌‌‌‌‌‌‌های لکه‌گیری, انواع آسفالت سرد

از مخلوط‌‌‌‌‌‌‌های نگه‌داری جهت استفاده سریع از قیرهای امولسیون و محلول در آماده‌سازی مخلوط‌‌‌‌‌‌‌های نگه‌داری بسیار موثر است. مخلوط کردن قیر و سنگ‌ دانه را‌ می‌توان در یک‌ مخلوط‌کن انجام داد و آن را برای ترمیم، حمل کرد. در این نوع مخلوط‌ ها، حرارت دادن مصالح سنگی الزامی نیست چون بدون آن نیز چسبندگی خوبی صورت ‌می‌گیرد.