خرید پوشش ضد حریق فایرپروف ساختمانی : پوشش ضد حریق یا فایرپروف ساختمانی بسیار مورد توجه هستند تا خطرات و خسارات جانی و مالی احتمالی با رعایت قوانین ایمنی به حداقل برسند. فایر پروف یا پوشش ضد حریق روکشی است که بر روی اجزای سازه استفاده در بخش های مختلف ساختمان از جمله اسکلت، تیرها و ستون ها و… است که با بالا بردن مقاوت ساختمان ها در مقابل آتش و هر نوع تنش حرارتی سرعت گسترش آتش را به حداقل می رساند به طوری که افزایش دما باعث فروپاشی اجزای اصلی سازه ها نمی­شود و دمای تیرها و ستون ها در حین حادثه به حد دمایی که باعث افت مقاومت فولاد یعنی چیزی در حدود 500- 470 درجه سانتی گراد و ریزش آن یا از بین رفتن ساختار سازه و در نهایتا تخریب کامل شود، نمی­ رسد.

خرید پوشش ضد حریق فایرپروف ساختمانی

در واقع با اضافه کردن ملات های متناسب با نوع سازه از جمله سازه های فلزی، بتنی و حتی سازه های چوبی، در مواقع آتش سوزی مقاوت و تحمل سازه ها و اسکلت ساختمان و همچنین ستون ها را تا زمان خروج افراد از ساختمان ها و همچنین رسیدن امداد و نجات و آتش نشانی بالا برده و از فرو ریختن ساختمان یا از بین رفتن تعادل سازه جلوگیری می­کند. مهندسین زبده سازه ها را بر طبق نوعشان، با ملاتی با جزییات خاص و ویژه­ سازه کاملا پوشانده به طوری که در هنگام آتش سوزی اجازه انجام عملیات های نجات و گریز از حادثه را برای افراد فراهم می کند. ضرورت حفاظت از ساختمان‌ها و سازه‌ها یا سازه‌های فولادی مقاوم به آتش به عنوان مهم‌ترین حفاظت بدون عامل باید مورد توجه طراحان و طرح ریزان قرار گیرد. یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌های حفاظت ساختاری در زمینه مهندسی آتش استفاده از سازه‌های فولادی می‌باشد. در این روش, اغلب ستون‌ها و تیرهای اصلی سازه با یک پوشش ضدحریق پایه سیمانی پوشش داده می‌شوند تا از قاب‌های ساختمانی در برابر آتش‌سوزی محافظت کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق اسکلت ساختمان عایق اسکلت ساختمان, انواع عایق ضد حریق

دیوارها, سقف‌ها و کف‌ها مصالح غیر فعال هستند که در موارد خاص و کاربردها عایق هستند. فولادهای ساختاری یک نقطه حرارتی خمش در حدود ۹۰ درجه سلسیوس دارند و نیمی از مقاومت خود را در دمای ۹۰ درجه سانتیگراد (پوشش ضد آتش) از دست می‌دهند. در این حالت مجموعه ما آسیب‌پذیر است و نیازمند استفاده از روکش ضد حریق پایه رنگی محافظ آتش است. با توجه به دستورالعمل‌های ایزو و ۴۷۶bs, ساختار فولاد ضد آتش کم‌تر از ۱۰ دقیقه پس از آتش می‌رسد که نقطه خمش فلز است و با توجه به اشارات بالا, بیش از ۸۰% مقاومت آن را از دست می‌دهد. بسیاری از پروژه‌ها مانند نیروگاه برق نیازمند جلوگیری از خطر آتش‌سوزی هستند و در معرض آتش‌سوزی بالایی هستند تا سازه‌ها, به خصوص سازه‌های فولادی, مقاومت بیشتری به آتش بالقوه پوشش‌های محافظ آتش داشته باشند.