کاربرد عایق پلی اوره در صنایع ساختمان سازی  : پلی یوریا (پلی اوره) در واقع نوعی الاستومر می باشد.این ماده  از واکنش پلی آمین و ایزوسیانات بوجود می آید. پلی یوریا (پلی اوره) دارای مقاومت حرارتی، مکانیکی، شیمیایی و فیزیکی است که این ویژگی باعث شده است تا این ماده بتواند نقص و کمبودهای سایر پوشش های پلی یورتان را پوشش دهد و باعث به وجود آمدن پلیمرهایی با استقامت بالا، محکم، انعطاف پذیر و سرعت بالا شود. اگر پلی یوریا (پلی اوره) ساخته شده، خالص باشد یکی از بهترین عایق های ساختمانی است و حتی در کفپوش های ساختمانی نیز می توان از آن استفاده نمود. در واقع به دلیل بافت و ترکیبات پلی یوریا (پلی اوره)، این نوع پوشش برای کف پوش یا پوشش های محافظتی در ساختمان ها، مانند یک پوشش یکدست، سفت و محکم است و در برابر هر گونه مواد قلیایی و اسیدی، بسیار مقاوم است. همچنین پلی یوریا به راحتی تمیز می شود و بسیار با محیط زیست سازگاری دارد.

کاربرد عایق پلی اوره در صنایع ساختمان سازی

پلی یوریا یا پلی اوره یک ماده ۱۰۰ درصد جامد، غیر سمی و عاری از هرگونه حلال است که دارای مدت زمان خشک شدن بسیار کوتاه روی سطوح اعمال شده می باشد. این ماده فاقد کاتالیست بوده و به آب و حرارت هیچ گونه حساسیتی ندارد. خواص فیزیکی عالی مانند خواص شیمیایی، مقاومت در مقابل ضربه، مقاومت سایشی، مقاومت قابل توجه در مقابل گرما، سرما و رطوبت، ماندگاری بالا و مقاومت در مقابل نور خورشید از دیگر ویژگی های بارز این پوشش است. کیفیت و طول عمر بالا در کنار دارا بودن سطحی صاف و فاقد درز سبب شده تا این پوشش در مقابل انواع مواد شیمیایی مقاوم بوده و در مقابل پارگی و سایش مقاومت خوبی از خود نشان دهد. پلی یوریا نحوه پوشش آسان و رنگ پذیری عالی بوده و هیچ گونه محدودیتی در کنترل ضخامت آن وجود ندارد. مقاومت حرارتی این پوشش بسیار بالا بوده و تا سقف ۱۷۷ درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است. مقاومت کشش در شکست بالا و چسبندگی بسیار عالی به سطوح مختلف از دیگر خصوصیات بارز این پوشش است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ پلی یورتان ضد اسید رنگ پلی یورتان ضد اسید, انواع عایق های ضد اسید

پلی یوریا ها در طیف وسیعی از صنایع ساختمان سازی و در بخش های مختلفی به کار گرفته شده و از آن ها برای پوشش دهی تمامی قسمت های ساختمان اعم از کف به شکل یک لایه ای یکدست و هماهنگ به منظور ایجاد نمودن یک فضای منعطف برای فرش ها، در سقف به منظور منعکس نمودن گرما و نور، کاهش هدر رفت انرژی از طریق سقف، به عنوان عایق برای بم ساختمان ها، به صورت کفپوش برای پارکینگ و گاراژهای منازل مسکونی، غیر مسکونی و ساختمان های تجاری و به طور کلی محافظت از انواع کف و سقف ساختمان ها که نیاز به محافظت ویژه دارند استفاده می شود.