پخش مخلوط‌های آسفالتی با امولسیون قیری در تهران : امولسیون های قیری را از نظر سرعت شکسته شدن و بار الکتریکی ذرات معلق می توان رده بندی نمود. بعد از مصرف امولسیون قیری بر روی سطح مورد نظر آب موجود در مخلوط جدا و تبخیر شده و قیر به تدریج سطح راه و یا اطراف سنگدانه ها را اندود می کند که این فرایند شکست امولسیون نامیده می شود. امولسیون های قیری بر اساس پایداری شان در مقابل شکستن به سه گروه اصلی تندشکن (ناپایدار)، کندشکن (نیمه پایدار) و دیرشکن (پایدار) تقسیم می شوند که هر گروه اصلی زیر گروه های مختلفی دارد.

پخش مخلوط‌های آسفالتی با امولسیون قیری در تهران

۱- امولسیون های قیری تندشکن (ناپایدار)

امولسیون های قیری ناپایدار روی سطح مصالح بسیار سریع شکسته می شوند و یک لایه بسیار نازک قیر را به جای می گذارند. مصرف عمده آنها در آب بندی با مصالح سنگی ، آب بندی با ماسه ، آسفالت های سطحی و ماکادام نفوذی می باشد.

۲- امولسیون های قیری کندشکن (نیمه پایدار)

این دسته شامل امولسیون های قیری است که نسبت به امولسیون های تندشکن پایداری بیشتری داشته و می توان آنها را با مصالح سنگی مخلوط ( با دانه بندی باز) نمود. زیرا که بلافاصله پس از تماس با سنگدانه ها شکسته نمی شوند و مخلوط آسفالتی برای چندین دقیقه کارائی خود را حفظ می کند.

۳- امولسیون های قیری دیرشکن (پایدار)

این دسته شامل امولسیون های قیری است که پس از تماس با مصالح سنگی پایداری زیادی دارند. این امولسیونها را می توان با مصالح سنگی با دانه بندی پیوسته و مقادیر زیادی ریزدانه استفاده نمود. امولسیون های قیری دیرشکن کند روانی کمی دارند که می توان با اضافه کردن آب ، کند روانی آنها را کاهش داد. این گروه وقتی رقیق گردند، می توانند برای اندود سطحی ، آب بندی سطح روسازی بدون مصرف سنگدانه و فرو نشاندن گرد و غبار استفاده شوند. از امولسیون قیر برای تثبیت ماسه بادی، قیرپاشی سطح راه های خاکی به منظور جلوگیری از گرد و خاک و تهیه مخلوط های قیری برای لکه گیری روسازی ها استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

امولسیون قیری در آسفالت

قیر پاشی ها :
اندود سطحی بدون سنگدانه .
اندود نفوذی برای سطوح قابل نفوذ .
غبار نشانی .
مالچ پاشی .
پر کردن ترک ها .
تعمیرات و لکه گیری فوری و غیر فوری .

مخلوط های آسفالتی سرد :
آسفالت مخلوط در محل .
آسفالت های حفاظتی و آب بندی .
آسفالت سطحی یک لایه ای .
آسفالت سطحی چند لایه ای .
اندود آب بندی با مصالح سنگی .
اندود آب بندی با ماسه .

قبلاً تصور می‌شد مخلوط‌های آسفالتی با امولسیون قیری در مقایسه با مخلوط‌های آسفالتی گرم ساخته شده با قیر خالص دارای کیفیت پایین‌تری باشند. پیشرفت‌های اخیر‌، امکان اجرای مخلوط‌های آسفالتی امولسیون قیری را همانند مخلوط‌های آسفالتی گرم متداول ساخته است.