اجرای آسفالت کردن معابر و جاده ها در کرج : اگر پشت بام آسفالت شده به روش اصولتی و توسط متخصص با تجربه در زمینه عایق نانو آب بندی نشود مشکل زیر را  برای شما ایجاد می کند ایجاد ترک و پوسته پوسته شدن سطح عایق کاری شده با نانو بعد از چند مدت کوتاه و علت این هم این می باشد که معمولا افراد بی تجربه عایق سفید نانو را همین طوری بر روی سطح آسفالت اجرا می کنند و با توجه به انقباض و انبساط آسفالت تنش هایی زیادی را برای عایق نانو ایجاد می کند و اون کشتسانی عایق نانو از دست می رود و عایق ترک ترک می شود.

اجرای آسفالت کردن معابر و جاده ها در کرج

آسفالت ماده ای است که از ترکیب مواد و مصالحی مثل شن، ماسه و سنگریزه به کمک قیر به عنوان ماده چسباننده به دست می آید و برای مصارفی از جمله تعمیر و هموار کردن پشت بام ها، خیابان ها، پیاده رو ها و جاده ها از آن استفاده می شود که نقش مهمی در کاهش تصادفات دارند. آسفالت بر اساس کاربرد و ترکیبات آن به انواع مختلف تقسیم بندی می شود. همچنین انجام فرایند آسفالت، تعمیر یا تعویض آن نیاز مند یک زیرسازی و اجرای درست می باشد که به وسیله روش های دستی یا ماشین آلات مخصوص توسط افراد کارشناس و با تجربه انجام می گیرد. آسفالت یکی از انواع روش ها برای عایق بندی و یا پوشش معابر و جاده ها است و بهترین نوع پوشش برای معابر و جاده ها به حساب می آید بنا بر این انتخاب نوع آسفالتی که برای پوشاندن محل مورد نظر و یا عایق کردن سطح مورد استفاده قرار می گیرد نیز امری بسیار مهم است البته انتخاب نوع آسفالت برای آسفالت کردن معابر و جاده ها کاری بسیار راحت است ولی اگر هزینه و دوام را مورد نظر قرار دهیم و مقاومت و دوام این لایه پوشش برای ما مهم باشد و در پروژه ای بسیار بزرگ و حساس بخواهیم از این لایه استفاده کنیم انتخاب بسیار سخت می‌شود و لازم است بسیاری از شرایط را برای انتخاب نوع آسفالت مورد بررسی قرار دهیم . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آسفالت عایق بندی سطوح آسفالت عایق بندی سطوح, انواع عایق آسفالت

تمام نقاط ضعیف را باید با لکه گیری‌های مناسب مرمت کرد. وسعت مناطق ضعیف با افت و خیز زیاد را می‌توان به سادگی با استفاده زا تیر بنکلمن معین کرد. قبل از انجام مرمت‌ها باید به وسیله تیر بنکلمن در تعداد کافی از نقاط ضعیف افت و خیز برگشت پذیر را اندازه گیری کرد به طوری که وسعت کل منطقه ضعیف مشخص می‌شود. نقاط ضعیف را می‌توان از مقایسه مقدار افت و خیز آن با مقدار افت و خیز متوسط بقیه قسمت‌ های روسازی تعیین نمود.