فروش عایق صوتی روکار فومی دکوراتیو : با گذشت زمان و پیشرفت جوامع بشری و افزایش جمعیت آلودگی صوتی نیز بیشتر و بیشتر می شود. روش های مختلفی برای عایق کاری محیط زندگی وجود دارد که هر کدام هزینه های قابل توجهی را در پی دارند. اما استفاده از فوم عایق صوتی مناسب ترین روش برای این منظور است. صداگیر فوم برای پنجره و هم برای درب و قسمت های مختلف منزل استفاده می شود.

فروش عایق صوتی روکار فومی دکوراتیو

شما می‌توانید از فوم‌های صداگیر دو طرف صاف به صورت روکار نیز استفاده نمایید. به دلیل چسب دار بودن این عایق‌ها فقط باید چسب آن را جدا کرده و روی سطح مورد نظرتان بچسبانید. ضمنا این دسته از عایق‌ها نسوز بوده و حتی در برابر شعله مستقیم آتش نیز شعله ور نمی‌شوند از این رو به عایق صوتی حرارتی نیز مشهور می‌باشند. روش دیگر استفاده از فوم‌های شانه تخم مرغی می‌باشد. این دسته از عایق‌ها بر خلاف مدل قبلی فقط در حالت روکار یا Expose قابل نصب می‌باشند و به دلیل چسب دار بودن به راحتی روی سطح مورد نظرتان قرار خواهند گرفت.از انواع پرفروش عایق‌های صوتی روکار، عایق دکوراتیو است. این محصولات که در رنگ‌های مختلف به صورت پنل‌های مربع‌شکل و مستطیلی تولید می‌شوند، علاوه بر عایق صوتی، استفاده‌ی تزئینی نیز دارند. با کنار هم چیدن این پنل‌ها، با اشکال دلخواه، می‌توانید طرحی مناسب با دکوراسیون منزل خود روی دیوار ایجاد کنید. این مدل عایق، تاثیر زیادی روی جذب اکو و نرم کردن صدا دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش عایق صوتی پوشش عایق صوتی, دیوارپوش فومی صوتی

چه عواملی بر انتخاب و خرید عایق آکوستیک تاثیر دارند؟

  • اصلی‌ترین عامل بودجه‌ای است که به این خرید اختصاص می‌دهید زیرا انواع مختلف پنل‌های آکوستیک قیمت‌های متفاوتی دارند.
  • عامل مهم دیگر نوع پروژه است. این که پروژه شما ساخت آپارتمان باشد یا بازسازی آن و یا اینکه می‌خواهید بدون انجام هیچ فعالیت بنایی عایق کاری را انجام دهید بر انتخاب آکوستیک پنل مناسب تاثیر می‌گذارد.
  • عامل بعدی هدف شما از عایق‌بندی میباشد. میخواهید مانع از خروج صداها از اتاقتان شوید تا یک استودیوی خانگی و یا یک اتاق بازی بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران فراهم کنید و یا قصد دارید از ورود نویز به اتاق‌تان جلوگیری کنید تا صداهای آزاردهنده خواب‌تان را برهم نزند؟
  • اخرین عامل طرح و رنگ پنل‌های آکوستیک است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان و همچنین دکوراسیون محلی که می‌خواهید آن را عایق کنید، طرح دل‌‌خواه خود را انتخاب کنید تا علاوه بر کاهش نویز، جلوه زیبایی برای اتاق‌تان فراهم کنید.