زیرسازی ایزوگام توسط پرایمر در کرج : پرایمر: پرایمر در اصل رنگ نیست اما از جمله مواردی است که در کنار رنگ نمای ساختمان مورد نیاز است. پرایمر برای آماده سازی دیوار قبل از رنگ آمیزی استفاده می‌شود. پرایمر موجب می‌شود سطح دیوار یک دست شود و رنگ بهتر به روی دیوار بنشیند. از پرایمر حلال آب برای رنگ آمیزی دیوار خشک، دیواری که قبلا رنگ شده یا لکه دار شده است استفاده کنید. از پرایمر حلال روغن نیز برای دیوارهای آسیب دیده، پنل‌ها، سطح آهنی و چوبی استفاده می‌شود.براق کننده رنگ همانطور که از نامش پیداست در مرحله آخر رنگ آمیزی استفاده می‌شود تا رنگ زده شده تثبت و براق شود. هرچند سطح براق بودن آن نیز می‌تواند متفاوت باشد.

عایق پرایمر

زیرسازی ایزوگام توسط پرایمر در کرج

تثبیت کننده مات : این نوع تثبیت کننده هیچ برقی در خود ندارد و می‌تواند ایرادات موجود روی سطح را بپوشاند. اما نسبت به تثبیت کننده‌های دیگر راحت‌تر آسیب می‌بیند. بهتر است در جایی که خیلی وسیله‌ای قرار نمی‌گیرد یا پرتردد نیست استفاده شود. تمیزکردن تثبیت کننده مات کار ساده‌ای نیست. حتی با شستشو نیز به سختی تمیز می‌شود. بنابراین اگر به روی رنگ نمای ساختمان استفاده شود باید در نظر داشته باشید که با هر بار آلوده شدن نما نیاز است دوباره دیوار را رنگ بزنید.
تثبیت کننده مخملی : این نوع تثبیت کننده چیزی بین براق و مات است. به راحتی تمیز می‌شود. این نوع تثبیت کننده نسبت به تثبت کننده مات انعکاس بیشتری دارد اما در عین حال به اندازه یک تثبیت کننده براق، براق نیست. بهتر است از این نوع تثبیت کننده برای فضاهایی نظیر آشپزخانه و حمام استفاده کنید که نیاز به تمیزکردن مکرر دارند.

عایق پرایمری

زیرسازی ایزوگام توسط پرایمر در کرج 

تثبیت کننده ساتن: این نوع تثبیت کننده همانند تثبیت کننده پوست تخم مرغی است با این تفاوت که نسبت به آن براق‌تر است. این نوع تثبیت کننده برای نقاط پر تردد مناسب است چرا که بسیار مقاوم عمل می‌کند. دو نوع تثبیت کننده ساتن و پوست تخم مرغی راحت‌تر تمیز می‌شوند و دوام بیشتری دارند بنابراین اغلب می‌توانند گزینه مناسبی برای استفاده به روی رنگ نمای ساختمان باشند. به طور کلی تثبیت کننده ساتن را ایده آل برای استفاده به روی رنگ نمای ساختمان می‌دانند.

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد،شماره تماس کارشناس فنی:09121754110
تثبیت کننده براق و نیمه براق: ین دو نوع تثبیت کننده نیز با درجه براق بودن متفاوت یک عملکرد را دارند. هر دو در برابر رطوبت مقاوم هستند و اغلب به روی رنگ کابینت، درب و چهارچوب پنجره استفاده می‌شوند. همچنین تثبیت کننده براق و نیمه براق به روی رنگ نمای ساختمان در جاهایی که دیوارهای خارجی بیشتر نیاز به شستشو دارند مناسب است. بعنوان مثال در آب و هوایی که باد گرد و خاک بسیاری را پخش می‌کند و ممکن است رنگ نمای ساختمان خیلی سریع آلوده یا  کدر شود.