فروش پوشش عایق بندی نانو در گلشهر : نانو پوشش اکریلیت نوعی پوشش نانو نما با کارایی بالا، پایه آب و حاوی اکریلیک می‌باشد.این عایق رطوبتی نانو، با ترکیبی اختصاصی از نانو ذرات، فرموله شده است. هر گالن از این پوشش نانو نمای ساختمان، حاوی تریلیون‌ها ذرات نانو است. بنابراین، پس از اعمال نانو پوشش اکریلیت نوعی غشاء حاوی ذرات نانو آبگریز بر روی سطح مورد نظر ایجاد می‌شود. این نانو ذرات آبگریز، به عمق سطح نفوذ و از آن را در برابر نفوذ رطوبت، نفوذ آلاینده‌ های محیطی، نفوذ گردوغبار و… محافظت می‌نماید. از نانو پوشش اکریلیک می‌توان به عنوان عایق رطوبتی نمای ساختمان به جهت آب‌ بندی نماهای بتنی، سنگی و… استفاده نمود. آب‌بندی نما با عایق رطوبتی نانو، سطح را در برابر آسیب‌ های ناشی از نفوذ رطوبت مثل خوردگی‌، شوره زدگی، هوازدگی، یخ زدگی، رشد قارچ، رشد کپک و… محافظت می‌ نماید.

فروش پوشش عایق بندی نانو در گلشهر

عایق نانو در اصل به نوعی از عایق‌ ها گفته می‌شود که با استفاده از مواد پلیمری تولید شده و بر پایه رزین‌های اکریلیک می‌باشد. این عایق‌ها برخلاف عایق‌های سنتی از مقاومت و ماندگاری بیشتری برخوردار بوده و نصب و اجرای آن‌ها نیز راحت‌تر است. این عایق از قدرت چسبندگی بسیار خوبی برخوردار است و برخلاف سایر عایق‌ها نیاز نیست سطوح مورد نظر کاملاً خشک و تمیز باشند. یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین عایق‌های نانو که امروزه بسیار رایج هستند و استفاده‌های متعددی دارند می‌توان به عایق‌های رطوبتی اشاره کرد. عایقی‌های رطوبتی نانو صد درصد ضد آب هستند و هیچ‌گونه رطوبتی از آن‌ها عبور نمی‌کند. حتی اگر آب، برف و مایعات دیگر برای مدت‌های طولانی بر روی این عایق‌ها باقی بمانند به داخل آن نفوذ نمی‌کند و این مزیت بزرگ عایق رطوبتی نانو به عایق‌های سنتی و قدیمی است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

پوشش های پلیمری ساختمان پوشش های پلیمری ساختمان, انواع عایق پلیمر نانو

امروزه از بلوک یونولیت نیز به عنوان یک عایق رطوبتی مدرن در صنعت ساختمان‌سازی استفاده می‌شود چرا که این مصالح نیز در مقایسه با سایر مصالح قدیمی از مزیت‌های متعددی برخوردار است. البته از نظر کاربرد نیز عایق‌های نانو می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند و هر کدام از استفاده‌های متعددی برخوردار باشند. این عایق‌ها می‌توانند شامل عایق سفید (عایق بام)، عایق بی رنگ و عایق دوجزئی باشند. هر کدام از این عایق‌ها ویژگی‌ها و مشخصات منحصربه‌فردی داشته و می‌توانند از کاربردهای متعددی برخوردار باشند. مزیت‌های متعددی که عایق‌های نانو در مقایسه با عایق‌های قدیمی و سنتی همچون قیر و گونی، ایزوگام و … دارند باعث شده است که امروزه استفاده‌های متعددی داشته باشند و در بسیاری از صنایع به کار بروند.