نصب عایق صوتی لوله های فاضلاب پشم سنگ : مقصود از عایق سازی، پیشگیری از نفوذ عامل یا عواملی از خارج به داخل و یا داخل به خارج است. معمولا از عایق لوله ای الاستومری برای جلوگیری از نفوذ رطوبت، دما و همینطور صدا استفاده می شود.  عایق لوله جزء عایق های حرارتی و برودتی محسوب می شود که از چگالش در لوله های آب سرد جلوگیری کرده و جلوی یخ زدگی آن ها را می گیرد. همینطور در سیستم های گرمایشی ممانعت از کاهش دما و گرما برعهده عایق لوله ای الاستومری بوده و آن ها از زنگ زدن لوله های فلزی در شرایط جوی جلوگیری می کنند. عایق لوله ای الاستومری باعث صرفه جویی انرژی در سیستم های سرمایشی، گرمایشی و تهویه می شوند. 

نصب عایق صوتی لوله های فاضلاب پشم سنگ

عایق صوتی لوله ای برای عایق صوت نمودن لوله های سروبس های بهداشتی، حمام، لوله های آب مصرفی و… مورد استفاده قرار می گیرند. عایق های لوله ای به طور معجزه آسایی در از بین بردن صدا موثر بوده و به طور تخصصی برای انواع لوله های موجود در ساختمان ها ساخته و تولید گردیده اند. سایز این نوع عایق های لوله ای صوتی از “۵/۸ تا “۳ است. همچنین نصب و اجرای این عایق ها بسیار راحت و آسان بوده و بدون داشتن تخصصی خاص به راحتی قابل اجرا می باشند. یکی از بهترین انواع عایق صوتی لوله های فاضلاب که می توان مورد استفاده قرار داد، پشم سنگ است. این عایق نمونه ای از بهترین عایق های صدا و حرارتی بوده که در ساختمان سازی و صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی لوله عایق صوتی لوله, انواع عایق لوله

میزان کاهش صدا با کمک عایق صدا پشم سنگ به ضخامت آن بستگی دارد. هرچه ضخامت محصول بیش تر باشد، میزان انتقال صدا کمتر خواهد بود. از جمله مزایای استفاده از این عایق می توان به موارد زیر اشاره کرد.

از خصوصیات عایق صوتی لوله های فاضلاب پشم سنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جذب صوت بالا
  • عایق حرارتی با بازده بالا با عایق صوتی لوله های فاضلاب
  • فاقد آزبست و سازگاری با محیط زیست
  • سازگار با انواع مصالح ساختمانی با خاصیت ضخوردگی
  • ضد حریق و ایستایی بالا در برابر آتش.

از عایق های دیگری که می توان برای لوله ها استفاده کرد، عایق الاستومری است. از سری فواید استفاده از این فرآورده می توان به عمر مفید، سازگاری با محیط زیست، مقاومت در برابر خوردگی و سرعت نصب بالای آن اشاره کرد. علاوه بر آن این عایق قابل استفاده در انواع شرایط آب و هوایی است.