انجام امور عایق کاری استخر در کرج و تهران: عایق‌کاری استخر: به طور کلی عایق‌کاری در درجه اول در جهت جلوگیری از نشت آب و در درجه دوم برای حفظ حرارت و گرمای داخل استخر صورت می‌گیرد که به ترتیب عایق‌کاری رطوبتی و عایق‌کاری حرارتی نامیده می‌شوند.

عایق کاری استخر

انجام امور عایق کاری استخر در کرج و تهران

عایق کاری حرارتی استخر: عایق‌کاری نامناسب استخر از یک طرف موجب از دست رفتن گرمای استخر و متعاقباً افزایش هزینه‌های مرتبط با گرم کردن استخر و از طرفی هم به ویژه در مناطق گرم که کاربرد استخر بسیار گسترده است، موجب هدر رفت شدن آب استخر خواهد شد که این مورد هم هزینه‌هایی در بر خواهد داشت.عایق‌کاری حرارتی شامل عایق‌کاری دیواره‌ها و استفاده از پوشش برای سطح استخر می‌شود. استفاده از پوشش برای سطح استخر در استخرهای روباز کاربرد دارد. این پوشش بسته به شرایط استخر شما و به ویژه شرایط آب و هوایی می‌تواند جنس‌های مختلفی داشته باشد ولی پوشش‌های پلی‌اتیلن برای انواع استخر و شرایط آب و هوایی مختلف بسیار مناسب هستند و علاوه بر عایق حرارتی بالا، اجازه نفوذپذیری اشعه ماوراءبنفش به داخل استخر را نمی‌دهند.

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی شرکت:09121754110

عایق کاری استخر

انجام امور عایق کاری استخر در کرج و تهران

عایق‌کاری حرارتی استخر:   عایق‌کاری دیواره‌ها که قسمت مهم عایق‌کاری حرارتی نیز است به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد. یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین روش‌های موجود استفاده از حباب‌های در دیواره استخر است. این روش عمدتاً در استخر‌های باز به‌منظور محکم‌کاری صورت می‌گیرد.
روش دیگر عایق کاری حرارتی استخر در طی مراحل ساخت است. در این روش ورق‌هایی از جنس فوم پلی استایرن اکسترود شده در میان سطح اولیه استخر و بتن قرار می‌گیرند. از ویژگی‌های این ورق‌های پلی استایرن می‌توان به عایق حرارتی بسیار خوب، جذب آب بسیار کم و مقاومت فشاری بالا اشاره کرد. این لایه علاوه بر عایق حرارتی، نقش مهمی را در عایق رطوبتی ایفا می‌کند.