انواع کاربردهای انواع آسفالت سرد در صنعت راه سازی : این ماده مخلوطی از مصالح سنگی و قیر مخلوط یا امولسیون قیری است که ترکیب این مواد در همان دمای محیط انجام ی شود و نیازی به حرارت بیرونی نیست. البته در بعضی موارد قبل از ترکیب، قیر گرم می شود اما مصالح سنگی گرما داده نمی شوند.  تولید این نوع محصول به دو صورت “با مش بندی پیوسته” و “دانه‌بندی باز” انجام می شود. آسفالت سرد برای راه‌های پر رفت و آمد که ترافیک سنگین دارند قابل اجرا نیست و تنها برای خیابان های کم‌ تردد و پیاده‌ روها مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع کاربردهای انواع آسفالت سرد در صنعت راه سازی

در مصالح مورد استفاد در این نوع محصول باید دقت کرد که مصالح سنگی از شن و ماسه شکسته یا سنگ کوهی تهیه شود. تمیز بودن مصالح و نداشتن آلودگی و مواد زائد آلی وگیاهی هم بسیار مهم است. همچین مصالح باید سخت و مقاوم باشند. با توجه به این که آسفالت سرد در دمای محیط تهیه و ترکیب می شود باید دقت داشت که دمای محیط کمتر از 10 درجه نباشد! و البته بهتر است نوع سرد در هوای گرم یا معتدل اجرا شود. آسفالت سرد دارای دو نوع آماده و ردمیکس  است. در نوع آماده یا پیش‌ساخته، مصالح سنگی و قیر در کارخانه ترکیب و به محل اجرا حمل می شود اما در حالت ردمیکس مصالح سنگی در کنار خیابان، ریسه و قیر مناسب روی آن پاشیده میشود و مواد در خود سطح خیابان ترکیب می شوند. در واقع تفاوت این دو نوع در محل  ترکیب مواد است. آسفالت ردمیکس به کمک وسایل مخلوط کننده نظیر گریدر، لودر و نظایر آنها ساخته و ترکیب می شود. این نوع محصول زمانی مناسب است که از مصالح مشخصی که در کنار راه ریسته شده  و یا در همان نزدیکی محل اجرا انبار شده است استفاده شود. این محصول بیشتر به عنوان قشر رویه پیاده‌ روها و خیابان های کم‌ترافیک و یا به عنوان قشر زیرین مورد استفاده قرار می گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

خرید آسفالت سرد خرید آسفالت سرد, انواع کاربرد آسفالت سرد

آخرین نمونه از آسفالت‌‌‌‌‌‌‌های سرد مخلوط سرد انحصاری یا ویژه است. این نوع مخلوط‌‌‌‌‌‌‌ها برای این که کاربرد آسان‌تری پیدا کنند، ‌می‌توانند به صورت فله‌ای تولید و دپو یا بسته‌بندی شوند. بهتر است از ماده ضد عریان‌شدگی یا ماده افزایش‌دهنده چسبندگی جهت مخلوط‌‌‌‌‌‌‌های سرد لکه‌گیری استفاده شود. این ماده افزودنی به‌ اندود نمودن مصالح سنگی مرطوب کمک ‌می‌کند و چسبندگی مخلوط به چاله‌‌‌‌‌‌‌های مرطوب را بالا‌ می‌برد و مقاومت و دوام مخلوط را در برابر آب افزایش ‌می‌دهد. امروزه استفاده از آسفالت برای راه‌سازی بسیار متداول است.