تولید انواع عایق قیر امولسیونی در کرج تهران : برای تهیه امولسیون قیر از دستگاه‌هایی استفاده می‌کنند که به دستگاه‌های سریع چرخنده معروف است. آب، قیر مذاب و عامل امولسیون کننده در این دستگاه‌ها در بین صفحاتی که با سرعت‌بالا در حال چرخش هستند قرار می‌گیرد و قیر در اثر نیروی گریز از مرکز تولیدشده توسط صفحات چرخنده در آب پراکنده می‌ شود. سرعت صفحات چرخنده معمولاً ۳۰۰۰ دور در دقیقه است اما می‌توان قیر امولسیون را به‌وسیله مخلوط کننده‌ های با سرعت‌پایین هم تولید کرد ولی در این موارد باید از عامل امولسیون کننده قوی و همچنین قیری استفاده کرد که در دمای پایین ذوب شود. معمولاً میزان قیر موجود در امولسیون قیر حدود ۵۰ در صد است و مقدار عامل امولسیون کننده استفاده‌شده در امولسیون قیر از یک‌صدم تا پنج­ درصد متغیر است.

تولید انواع عایق قیر امولسیونی در کرج تهران

قیر امولسیون معمولاً با استفاده از آسیاب کلوئیدی ساخته می شود که قیر را با آب و امولسیفایر مخلوط می کنند. در این فرآیند، قیر به صورت قطرات بسیار ریز آسیاب می شود که به راحتی می توانند در آب معلق شوند. با افزودن امولسیفایرها، قطرات قیر سازگارتر با آب می شوند. قطرات آب نیز به قطرات ریز قیر نزدیک‌تر می‌شوند و اطمینان حاصل می‌ کنند که محصول نهایی قیر به اندازه کافی پایدار است.  در فرآیند تولید، عوامل زیادی مانند اندازه قطرات، افزودن مواد شیمیایی و دمای اجزای مختلف به دقت کنترل می‌شوند. امولسیون قیر یک سیستم ناهمگن و دو فازی است که از دو مایع غیرقابل اختلاط قیر و آب تشکیل شده است که توسط یک جزء سوم یعنی امولسیفایر تثبیت می شود. قیر در طول فاز آبی پیوسته به شکل قطرات مجزا به قطر 0.5 تا 5 میکرون پراکنده می شود که توسط بارهای الکترواستاتیکی به حالت تعلیق در می آیند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش های امولسیونی پوشش های امولسیونی, عایق بندی بتن

سه نوع قیر بر اساس زمان گیرش وجود :

 امولسیون گیرش سریع :

این قیر به سرعت در تماس با سنگدانه ها قرار می گیرد، بنابراین، در سطوح پایین جاده ها، به ویژه درزگیرهای تراشه و پانسمان سطح، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 امولسیون متوسط ​​گیر :

این نوع قیر در پیش اختلاط امولسیون قیر و سنگدانه های درشت به ویژه مخلوط های درجه بندی باز استفاده می شود.

 امولسیون کند گیر :

این نوع بسیار آهسته گیر می کند. به همین دلیل برای مخلوط شدن با سنگدانه هایی با سطح بالا مناسب است. این نوع امولسیون ، پایدارتر و  در پایه های متراکم دانه بندی شده، آب بندی دوغاب و آسفالت بازیافتی استفاده شود.