کاربرد عایق سقف سفید و رنگی آب بندی بام : همان‌طور که گفتیم عایق یا ایزوگام سفید یک پوشش ضد آب است که از مواد پلیمری، الاستومری و آکریلیکی تولید می‌شود؛ به همین دلیل سازگاری بالایی با محیط زیست دارد. این عایق علی‌رغم مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت، در برابر حرارت نیز مقاومت خوبی داشته و از ورود رطوبت، آب و همچنین گرم شدن بام و سطوح مختلف جلوگیری می‌کند. این عایق را می‌توان بر روی انواع سطوح مختلف از جمله فلزات، سیمان، موزاییک، قیر، آسفالت، چوب و… اجرا کرد. عایق رطوبتی به پوششی گفته می شود که ساختمان را در برابر نفوذ آب و رطوبت محافظت می کند. این عایق ها به صورت لایه هایی با ضخامت مختلف می باشند که به شکل مایع، پودر، رولی یا صفحه ای در ابعاد مختلف به بازار عرضه و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. این عایق ها از مواد مختلف ساخته شده اند و با توجه به میزان ترکیبات خود در مکان های مختلف کاربرد دارند. این ترکیبات نقش مهمی در عملکرد و پوشش دهی عایق ها ایفا می کنند.

کاربرد عایق سقف سفید و رنگی آب بندی بام

استفاده از سقف های سفید رنگی یک راه محبوب برای کمک به کاهش افزایش گرما در ساختمان یا خانه در آب و هوای جنوبی است که بیشتر اوقات گرم می ماند. همانطور که پوشیدن لباس‌های سفید یا رنگ روشن می‌تواند به خنک‌تر ماندن شما در روزهای آفتابی کمک کند،عایق سفید بام  نیز می‌تواند به خنک‌ تر ماندن ساختمان و کاهش بار روی واحد تهویه مطبوع کمک کند و هزینه‌های خنک‌کننده را کاهش دهد. جهت صرفه جویی در انرژی و خنک ماندن ساختمان بهتر است بهترین عایق سقف را بشناسید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید بام عایق سفید بام, انواع پوشش نانو سفید

انواع عایق رطوبتی : 

  1. عایق رطوبتی سیمانی

2. غشای ضد آب مایع

3. پوشش قیری ضد آب

4. عایق رطوبتی غشایی قیری

5. عایق رطوبتی غشایی مایع پلی اورتان.

 عایق سفید دارای انعطاف پذیری بسیار بالا در شرایط مختلف ، سرعت در اجرا ، بهداشتی بودن چه در حین اجرا و چه پس از آن می باشد و باعث کاربرد گسترده تر آن شده است . البته این نوع عایق رطوبتی فقط مختص استفاده در بام نمی باشد و جهت پوشش نما و دیوارهای ساختمان ، نیز کاربرد گسترده ای دارد و خواص ویژه ای را برای سطوح ایجاد می کند . عایق رطوبتی بام را می توان با افزودن پیگمنت ها یا مستر رنگ های پایه آب ، به رنگ دلخواه در آورد و به عنوان رنگ عایق از آن استفاده نمود. همچنین بعد از استفاده از پیگمنت دلخواه این قابلیت را دارد که خواص کیفی و رنگی را به مدت طولانی حفظ کند.