نصب و اجرای ایزوگام پوشش رطوبتی سوله : عایق‌ های رطوبتی ایزوگام، یکی از بهترین، رایج‌ ترین و پرکاربردترین عایق های رطوبتی به‌ کار برده شده در بسیاری از ساخت‌ و ساز ها و سازه‌ های گوناگون همچون سوله ها می‌ باشند. ایزوگام ها از مواد اولیه‌ ای چون قیر صنعتی ۶۰_۷۰ درصد، ۱ لایه پلی استر سوزنی، اتکتیک پلی پروپیلن، ۱ لایه پشم شیشه، پودر تالک، فیلم پلی‌اتیلن، باند و چسب و فویل آلومینیمی تشکیل شده‌اند و در ابعاد و ضخامت استاندارد و وزن تقریبی ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم به‌ صورت رول شده به بازار عرضه می‌ شوند. همچنین این نوع از عایق‌ های رطوبتی بر اساس نوع کاربرد، دارای انواع تک لایه و دو لایه هستند و از استحکام و مقاومت بالایی در برابر بارش باران و برف و نفوذ نم و رطوبت برخوردار می‌ باشند.

نصب و اجرای ایزوگام پوشش رطوبتی سوله

نصب و اجرای عایق رطوبتی ایزوگام بر روی سقف سوله، از لحاظ قیمت و هزینه بسیار مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه است و علاوه‌ بر آن مقاومت و دوام سازه را در برابر عوامل رطوبتی بسیار افزایش می‌ دهد. این نوع از عایق‌ های رطوبتی از انعطاف‌ پذیری بسیار بالایی نیز برخوردار هستند و از دیگر مزایای آن‌ ها می‌ توان به نصب و اجرای بسیار آسان، هزینه مناسب، حمل‌ و نقل راحت و همچنین مقاومت بالای آن‌ ها در برابر رطوبت اشاره نمود. سوله به سازه هایی فلزی می گویند که با تمرکز به ایجاد محیطی بدون ستون میانی ساخته شده و پوشش سقف آن معمولا به صورت شیب دار اجرا می شود. سوله ها به دلیل جنس پوشش آن گرما و سرما را به راحتی جذب کرده و به درون محیط سالن ها انتقال می دهند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نصب پوشش سقف سوله نصب پوشش سقف سوله, انواع عایق های رطوبتی

انتخاب عایق برای سوله یکی از نکات بسیار مهم به شمار می رود ، چرا که هر گونه استفاده از مکان سوله با توجه به تغییرات دمای داخلی محیط در فصول مختلف بسیار دشوار و حساس خواهد بود. تصور کنید که سوله ای به منظور نگهداری اقلام خشک مورد استفاده قرار می گیرد در این شرایط اگر سالن مورد نظر با عایق مناسب پوشیده نشده باشد نگهداری آن ها بسیار سخت خواهد بود چرا که در فصل گرما به دلیل دمای بالای هوا دچار آفت خواهند شد . همچنین در فصل سرما به دلیل دمای پایین محیط دچار یخ زدگی و اعمال خسارت می گردد. عایق حرارتی سقف سوله ایزوهم با طیف گسترده ای از عایق های حرارتی می تواند مشکلات عایق کاری سالن های سوله ای را به صفر برساند.