مزایای فوم پاششی پلی یورتان عایق حرارتی : اجرای عایق فوم پاششی بصورت اسپری انجام می شود. مواد اصلی با تفنگی مخصوص در محل پاشیده می شود. دستگاه های مختلفی برای عایق پاششی وجود دارد که بنا بر حجم و شرایط اجرا متفاوت است. قیمت دستگاه فوم پاششی پلی یورتان از برندهای معروف بسیار بالاست.برای لکه گیری و فضاهای کوچک از کپسول دو جزئی استفاده شود. این کپسول ها آماده استفاده هستند و در محل مورد نظر اسپری می شود.  قدرت پاشش کپسول فوم پاششی کم است. برای فضاهای بزرگ و دیوار و سقف از دستگاه پاشش فوم پلی یورتان استفاده می شود. دستگاه فوم پاششی قدرت و سرعت بالایی دارد. استفاده از این دستگاه برای متراژهای کم مقرون به صرفه نیست.

مزایای فوم پاششی پلی یورتان عایق حرارتی

فوم پاششی پلی یورتان (عایق حرارتی،برودتی و صوتی )یک فوم عایق ساختمان و سوله های صنعتی می باشد که می تواند در دیوارها، درزها و منافذ باز و زیر سقف سوله های صنعتی و مرغداری ها و دیگر نقاط توسط دستگاه های خاص استفاده شود. این فوم جهت ذخیره انرژی در نقاط سردسیر یا گرمسیر ومعتدل جغرافیایی کشور با ضخامت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد به دلیل چسبندگی بسیار خوبی که بین فوم و سطوح مختلف ایجاد می شود موجب کاهش مصرف سوخت و بهینه سازی انرژی در این اماکن می شود . فوم پاششی پلی یورتان از ترکیب رزین و مواد شیمیایی مانند پلی یورتان ( polyurethane ) یا پلی یون و ایزوسیانت ها ( isocy anate ( تشکیل می شود. این محصول برخلاف مواد شیمیایی و عایق های سنتی دیگر نرژی زا نیست همچنین موش و دیگر حشرات و جوندگان موذی تمایل به جویدن و از بین بردن آن نیستند. فوم پاششی پلی یورتان توسط دستگاه های خاص و به صورت پاششی یا اسپری اجرا می گردد. این محصول در پک 470 کیلوگرم ودر بشکه های 220 لیتری می باشد. که قسمت A یا ایزوسیانات ( isocy anate ) 250 کیلویی و قسمت B یا پلی یون (polyurethane ) 220 کیلوگرم بسته بندی می شود . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

فوم عایق پلی یورتان فوم عایق پلی یورتان, عایق بندی حرارتی سطوح

رطوبت از مشکلات اصلی در هر محیطی است زیرا باعث پوسیدگی، خوردگی و کپک زدن می شود و باید راهکارهای پیشگیرانه ای در مقابل آن داشت. برای جلوگیری از نفوذ رطوبت، از روش های مختلفی استفاده می شود و امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، از انواع عایق ها استفاده می شود. عایق یا فوم پاششی پلی یورتان می تواند در مقابل رطوبت و حرارت، مانعی ایجاد کند و با توجه به مزایایی که دارد، استفاده از آن در صنایع مختلف بسیار زیاد شده است.