بهترین عایق حرارتی سقف فلزی و شیروانی : عایق‌های حرارتی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مصالح به منظور کاهش مصرف انرژی در ساختمان‌ها هستند که در قسمت‌های مختلف به کار گرفته می‌شوند. عایق حرارتی سقف فلزی و نیز عایق حرارتی سقف شیروانی یکی از پرکاربردترین انواع عایق حرارتی به حساب می‌آید که می‌تواند هدررفت انرژی از این سطح را به میزان قابل توجهی کاهش داد. عایق حرارتی به پوششی اطلاق می شود که از انتقال گرما و حرارت از یک مکان به مکان دیگر جلوگیری به عمل می آورد. حرکت گرما از مکان گرم به مکان سرد است، از این رو برای ممانعت از انتقال گرما به فضای سرد باید از عایق های حرارتی استفاده شود. ازعایق حرارتی در مکان های مختلف استفاده می شود، از جمله دیوارها، سقف، پوشش لوله های آب گرم و سرد و کف ساختمان.

بهترین عایق حرارتی سقف فلزی و شیروانی

عایق‌بندی مناسب سقف می‌تواند به طور قابل توجهی از اتلاف حرارت جلوگیری کند و در عین حال، آسایش و رفاه ساکنین را افزایش دهد. در این میان، عایق‌های نانو به دلیل خواص فوق‌العاده‌شان، از جمله مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت، به عنوان یک گزینه برجسته شناخته می‌شوند. این نوع عایق‌ها که با استفاده از فناوری نانو تولید می‌شوند، قادرند عملکردی به مراتب بهتر از عایق‌های سنتی ارائه دهند. وقتی درجه حرارت محیط متعادل باشد فرد آرامش بیشتری داشته و به فعالیت های روزانه می پردازد. عایق کاری ساختمان را در زمستان گرم و در تابستان خنک نگه می دارد. خرید و نصب عایق در مرحله اول ممکن است کمی هزینه بردار باشد، اما در طولانی مدت منجر به صرفه جویی در هزینه ها می شود و صرفه اقتصادی در بر خواهد داشت. پوشش قسمت های مختلف ساختمان باعایق حرارتی منجر به صرفه جویی 50 درصدی مصرف سوخت و انرژی می شود. انتخاب یک عایق حرارتی مناسب با توجه به شرایط آب و هوایی و دمای محیط صورت می گیرد. ضخامت عایق باید به اندازه ای باشد که با حداقل میزان ممکن بتواند هدر رفت انرژی را کاهش دهد. از جمله ویژگی هایی که یک عایق خوب بدان نیازمند است می توان به مقاومت حرارتی بالا، مقاومت فشاری ایده آل، عدم رشد قارچ و کپک، مقاومت در برابر نم و رطوبت و چگالی بالا اشاره نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی الاستومری عایق حرارتی الاستومری, انواع پوشش عایق حرارتی

عایق‌های حرارتی به‌طورکلی در فضاهای مختلفی از ساختمان همچون سقف، دیوار، سیم‌ برق و بسیاری موارد دیگر به ‌کار ‌می‌روند اما رایج‌ترین کاربرد این محصولات در دیوارهای منازل است. چراکه بیشترین مقدار سرما و گرما از طریق دیوارها جا‌به‌جا می‌شود. البته نکته مهم در رابطه با عایق‌کاری دیوارها تفاوت آن‌ها با توجه به اینکه این عمل پیش از ساخت دیوار، حین ساخت یا پس از ساخت انجام شود؛ را نیز شامل می‌شود.