رنگ استخر یا عایق استخری نانو در کرج : همانطور که می‌دانید یکی از مکان‌های مناسب برای تفریح استخر‌ها می‌باشند و استخر‌ها نیز مانند دیگر سازه‌ها به نگهداری و مراقبت نیاز دارند و باید برروی آن‌ها عایق استخر اعمال شود. استخر‌ها را عمدتا از سیمان و مواد نفوذ پذیر می‌سازند که این مورد ممکن است باعث نفوذ آب در میان مواد سیمانی و خرابی یا ترک استخر شود. بنابراین باید  استخر‌ها را برای جلوگیری از تخریب یا نشت آب عایق بندی کرد زیرا این عایق بندی مانند استفاده از عایق حرارتی در منازل باعث صرفه جویی در مصرف انرژی محیط، کمتر شدن  هزینه تعمیرات و نگهداری از استخر می‌شود. در هنگام عایق کاری استخر باید از موادی استفاده کرد که مناسب عایق کردن باشند و همچنین عایق رطوبتی قوی باشند و در هنگام مواجه شدن با آب تحت تاثیر تشکیلات بیولوژیکی سبب ایجاد جلبک نشوند.

رنگ استخر یا عایق استخری نانو در کرج

عایق استخر یا عایق مایع نانو جایگزین پوشش قیری، ورق های پلیمری و سایر مواد سنتی برای عایق استخر و مخازن آب می شود.رنگ استخری بر پایه نانو به دلیل کاربرد آسان برای مصرف کنندگان، یکی از پرطرفدارترین عایق های استخر و مخزن آب برای مخازن ذخیره آب کشاورزی و استخرهای پرورش ماهی می باشد. رنگ استخر بسیار انعطاف پذیر است و شبیه لاستیک است. به هیچ وجه نمی شکند و کنده نمی شود و می توان از آن در انواع سازه های آبی با هر اندازه استفاده کرد. رنگ استخری برای پوشش و محافظت از سطوح بتنی و سیمانی برای جلوگیری از نفوذ آب و رشد خزه و جلبک استفاده می شود. رنگ نانو استخری بر اساس رزین های مقاوم در برابر آب فرموله شده و چسبندگی بالایی بر روی سطوح بتنی و سیمانی دارد. همچنین در برابر ضربه و سایش نیز مقاوم است. برای آب بندی کردن و پر کردن ترک‌های مویی استخر که در مجاورت دائم با آب هستند از رنگ‌های عایق استخر که متشکل از رزین اکریلیک و آب می‌باشند و قابلیت ارتجاعی و چسبندگی بالایی دارند استفاده می‌کنند. این رنگ‌ها از مطمئن‌ترین عایق‌های رطوبتی که مقاومت بالایی در برابر محلول‌های شیمیایی دارند می‌ باشند. جهت اطلاع از فروش محصول عایق استخری با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق های رنگی استخر عایق های رنگی استخر, پوشش استخر نانو

رنگ عایق استخر جایگزینی مناسب برای روش‌های سنتی عایق کاری استخر‌ها می‌باشند زیرا غیر قابل اشتعال، غیر سمی، مقاوم در برابر رشد جبلک و قارچ ، بدون بو، قیمت مناسب، و … هستند. رنگ های عایق استخر بر پایه رزین اکریلیک و آب هستند و به منظور آب بندی استخر و پر کردن ترک های مویی، بر روی سطوحی که در مجاورت دائم با آب هستند، استفاده می شوند. عایق استخر قابلیت ارتجاعی و چسبندگی بالایی دارد و از مقاومت بالایی در برابر محلول های شیمیایی برخوردار می باشد. این رنگ ها امروزه جزو مطمئن ترین عایق های رطوبتی بر پایه نانو محسوب می شوند.