ترمیم و آب بندی درز و ترک با ماستیک : برای آب بندی، اغلب از چسب های ماستیک استفاده می شود. ماستیک قیر (سرد و گرم)، ماستیک پلی اورتان، ماستیک سیلیکونی، ماستیک اکریلیک، ماستیک پلی سولفید و غیره انواع مختلفی از ماستیک هستند. ماستیک برای آب بندی کانال های آب و فاضلاب، مخازن آب و فاضلاب یا کف سازی استفاده می شود. و همچنین برای آب بندی کانال های آبیاری. برخی از ماستیک ها دارای خواصی مانند مقاومت در برابر فرآورده های نفتی هستند و برخی دیگر برای ترمیم ترک های آسفالت استفاده می شوند. نوع دیگری از ماستیک برای آب بندی پنجره ها یا کاربردهای سبک استفاده می شود.

ترمیم و آب بندی درز و ترک با ماستیک

درزگیر نوعی درزگیر مایع است که در حالت الاستیک ترمیم می‌کند، بنابراین باعث می‌شود در هنگام نگه داشتن دو سطحی که به هم وصل شده‌اند انعطاف‌ پذیری خوبی داشته باشد. ماستیک معمولاً در پروژه‌های ساختمانی به عنوان چسب و درزگیر استفاده می‌شود. چوب، آلومینیوم، شیشه، سنگ مرمر و انواع تخته همه کاربردهای استاندارد برای درزگیر ماستیک هستند. بیشتر پیمان‌کاران برای اتصال پنجره‌ها به سازه‌ها از چسب ماستیک درزگیر استفاده می‌کنند. ترک‌ های اطراف وان در و پنجره و انواع بسیاری از سنگ تراشی‌ها را می‌توان با درزگیر ماستیک نیز آب‌ بندی و ترمیم کرد. بام و سازه‌های آجری به خوبی به درزگیرهای ماستیک پاسخ می‌دهند و حتی در وسایل نقلیه مانند ماشین و قایق نیز از چسب ماستیک درزگیر استفاده می‌شود. عمر چسب ماستیک‌های درزگیر معمولاً حدود ۵ سال است . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

چسب عایق رطوبتی چسب عایق رطوبتی, انواع چسب آب بندی

ویژگی های ماستیک ها :

  • بدون مواد فرار و حلال
  • پایدار در مقابل اشعه فرابنفش
  • فاقد احتیاج به پرایمر برای اتصال
  • خاصیت رنگ گرفتگی
  • مقاوم در برابر آب و هوا.

شاید به جرات بتوان این ادعا را داشت که چسب‌ها و ماستیک‌های درزگیر تا حد زیادی صنعت ساخت و ساز امروزی را تحت تأثیر قرار داده‌اند. ماستیک متریالی است که با آن کار درز گیری و آب بندی کردن مصالحی از قبیل سنگ، آجر و کاشی را انجام می دهند. ماستیک ها دارای انواع مختلفی از قبیل قیری، سیلیکون، پلی یورتان، پلی سولفید، اکرولیکی و … می باشند. این محصول چسبندگی بسیار بالایی به انواع متریال های ساختمانی مثل سنگ، فلز های مختلف، بتن و متریال های دیگر را دارد. همچنین عمر طولانی دارد و بسیار با کیفیت می باشد.ماستیک ها غیر سمی می باشند و به همین جهت می توان در مصارفی که با آب آشامیدنی برخورد دارند، به راحتی استفاده شوند. به علاوه در برابر نور خورشید و عامل های محیطی مقاوم هستند.