مزایا عایق رطوبتی نانو واترسیل در نما : عایق نانو واترسیل ترکیبی الاستومتری که بر پایه آب و یا حلال قابل عرضه بوده و به عنوان عایق رطوبتی و پوشش محافظ روی سطوح کاشی، سرامیک، بتن و مخازن فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. عایق نانو واترسیل حرفه ای S-500  به عنوان یک عایقکار شناخته شده و بعلت عدم تغیرات شیمیایی و حفظ بافت یونی (کنفورماسیون داخلی ) بخاطر عدم اضافه کردن آب (محصول این شرکت) ، ساخته شده بسیار قوی بوده و در ساختمان و صنعت مورد استفاده قرار می گیرد و بخاطر بافت یونی نانو در کلیه مواد نفوذ کرده و پیوند قوی با سازه برقرار می سازد. این ماده دمای ۷۰- الی ۳۵۰ درجه سانتی گراد ( غیر مستقیم) را تحمل نموده و بعلت سرد ریز و آماده مصرف بودن ، سازگار با محیط زیست می باشد.

مزایا عایق رطوبتی نانو واترسیل در نما

در مقابل مواد شوینده و اشعه UV و  گاز کربن دی اکسید و البته آب و اسید های ضعیف  ، مقاوم است و بعلت بافت یونی نانو (ریز ذره بودن) ضد خزه و جلبک و باکتری بی بو بوده و اجازه نفوذ و رشد و تجمع این مواد را نمی دهد .فشار های منفی (عایقکاری در سطوحی که دسترسی به محل نفوذ آب میسر نیست ، مثل دیوار های گچی ، و فشار های مثبت (عایقکاری  در سطوح پشت بام  ، سرویس بهداشتی ، موزائیک ،  داخل گلدان های دست ساز باغچه ای و غیره  ، را به راحتی تحمل کرده و  بعنوان یک ماده همه کاره در صنعت ایزولاسیون شناخته می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

پوشش واترسیل رطوبتی پوشش واترسیل رطوبتی، انواع پوشش رطوبتی

مزایای مصرف عایق واترسیل : غیر سمی، غیر قابل اشتعال، ضد UV  نفوذ تا حداکثر 20 میلیمتر در لایحه های سطحی با توجه به نوع و بافت مصالح عدم ایجاد لایه و یا تغییر رنگ، عدم تغییر درمات بودن ویا براقیت سطح مصالح حذف شوره های سطحی و عدم شوره زدگی مجدد در سطح مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی 14< PH < 1 مقاومت بالا در برابر دوره های سرما و یخ بندان تا 300 دوره افزایش دهنده مقاومت سایش سطح تا میزان 40 درصد افزایش عمر بتن در برابر خوردگی کربناسیونی تا حداقل 250 درصد. عایق نفوذگر واترسیل مایع نفوذگر سیلیکاتی بر پایه نانو ، کاملا بی رنگ که با نفوذ خود به بافت بتن و دیگر مصالح ، باعث ایجاد خاصیت آب بندی درازمدت میگردد،بدون اینکه کوچکترین تغییر رنگ یا براقیت ایجاد کند. با این محصول میتوان کلیه سطوح بتنی ، سنگی،آجری،خشتی ، سیمانی و…،گچی ،کاهگلی و..را صد درصد و برای مدت طولانی ضد آب نمود.