معرفی بهترین عایق نانو نما آجر ضد آب : پوشش نانو لایه ای محافظتی است که در مقیاس نانو اندازه گیری می شود. با نزدیک شدن مواد به مقیاس نانو، خصوصیات آنها به طرق غیر منتظره ای تغییر می ‌کند. وقتی پوششی از نانو روی نمای آجری ساختمان اعمال می شود، نما از بسیاری جهات محافظت می شود. در حقیقت، پوشش نانو مانند یک سپر امنیتی عمل می کند و از آجر در برابر شرایط آب و هوایی و خطرات دیگر محافظت می کند. نماهای آجری اغلب دچار کثیفی، شوره، یخ زدگی، ترک و آسیب های دیگر می شوند. همۀ این موارد باعث کاهش کیفیت زمان بهره برداری از نمای ساختمان می شود و مالکان مجبور به تعمیر یا تعویض تمام نما می کنند.

معرفی بهترین عایق نانو نما آجر ضد آب

اما پوشش نانو یک راه نجات است! این پوشش که به شکل یک محلول است، روی آجر پاشیده می شود تا نمای ساختمان از هرگونه آسیب ظاهری و ساختاری در امان بماند. نانو ضد شوره آجر که پوشش نانو آجر نما ساختمان علاوه بر شوره های ایجاد شده روی آجر, از ایجاد شوره های جدید و آلودگی روی آجر نما نیز جلوگیری می کند . چراکه یک لایه نازک با محافظت بالا بر روی آجرایجاد کرده که از نفوذ و ماندگاری هرگونه شوره و آلودگی جلوگیری می کند. رزین های سیلیکونی موجود در نانو آجر نما پس از اجرا و خشک شدن کامل سطح آجر را کاملا ضد آب می کنند . ضد آب سازی آجر از فرسایش آن در برابر عوامل محیطی , باراندگی ها و آلودگی ها محافظت می کند. همچنین نانو آبگریز کننده آجر که همانطور که اشاره کردیم نانو آجراز ترکیب رزین های سیلیکونی و لاتکس تولید می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نانو عایق آجر نانو عایق آجر, انواع عایق های رطوبتی اجر نما

پس از اجرا و خشک شدن کامل نانو آجر روی نمای ساختمان شاهد آبگریزی کامل سطح آجر خواهیم بود . آبگریزی آجر نما از دورنگی , پوسیدگی و ماندگاری آلودگی روی آجر جلوگیری خواهد کرد. ویژگی خود تمیز شوندگی نانو آجر بعد از پوشش دهی آجر با نانو آجر نما الوتکس دیگر نباید نگران تمیز ماندن و کهنگی آجر نما باشید . لایه عایق ایجاد شده روی آجر نما ساختمان علاوه بر تازه کردن رنگ آجرهای کهنه , خاصیت هیدروفوبیکی یا همان آبگریزی را ایجاد می کنند . با افزایش آبگریزی سطح آجر و یا سنگ خاصیت خود تمیز شوندگی آن نیز افزایش می یابد.